Ik heb in Januari een ASUS X850XT PE bij Alternate gekocht voor de prijs van € 339,-
Nu is gisteren deze kaart kapot gegaan dus heb ik contact gezocht met Alternate,
na enig overleg werd besloten de kaart om te ruilen als deze nog op voorraad was.
Toen ik thuis kwam kon ik de originele doos niet meer vinden, hierna even opnieuw
contact opgenomen met Alternate en die melden mij dat dit geen probleem was.
Ik gistermiddag dus nog even naar Alternate en kreeg daar te horen dat ik geluk had
omdat ze er nog precies 1 gloednieuw in doos hadden liggen.
De werknemer heeft toen de losse kaart aan mij gegeven en ik heb op dat moment
de kaart niet gecontroleerd (Jah, dat is idd stom
)
Eenmaal in de auto naar huis zag ik dat er schroefjes op de kaart missen en dat er
ook schroefjes doorgedraaid zijn bij de koeling.
Dus weer direct contact opgenomen met Alternate en die gaven mij toen de volgende
opties.
1. Gewoon pech, dus de 2e hands kaart gebruiken ook al mist hij de schroefjes
2. Kaart terugbrengen maar dan ben ik hem wel 3 maanden kwijt.
Helaas heb ik geen andere videokaart dus mijn vraag was, kan Alternate dit zomaar
doen ?
Sorry als ik dit verkeerd geplaats heb!
Nu is gisteren deze kaart kapot gegaan dus heb ik contact gezocht met Alternate,
na enig overleg werd besloten de kaart om te ruilen als deze nog op voorraad was.
Toen ik thuis kwam kon ik de originele doos niet meer vinden, hierna even opnieuw
contact opgenomen met Alternate en die melden mij dat dit geen probleem was.
Ik gistermiddag dus nog even naar Alternate en kreeg daar te horen dat ik geluk had
omdat ze er nog precies 1 gloednieuw in doos hadden liggen.
De werknemer heeft toen de losse kaart aan mij gegeven en ik heb op dat moment
de kaart niet gecontroleerd (Jah, dat is idd stom
Eenmaal in de auto naar huis zag ik dat er schroefjes op de kaart missen en dat er
ook schroefjes doorgedraaid zijn bij de koeling.
Dus weer direct contact opgenomen met Alternate en die gaven mij toen de volgende
opties.
1. Gewoon pech, dus de 2e hands kaart gebruiken ook al mist hij de schroefjes
2. Kaart terugbrengen maar dan ben ik hem wel 3 maanden kwijt.
Helaas heb ik geen andere videokaart dus mijn vraag was, kan Alternate dit zomaar
doen ?
Sorry als ik dit verkeerd geplaats heb!