Toon posts:

[ASP.NET 2.0] App_Web compileer fouten

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hele simpele ASP.NET pagina gemaakt, gebasseerd op .NET Framework 2.0

Nu heb ik dus op mijn server (Windows Server 2003 Enterp.) IIS draaien met ASP.NET Framework 2.0. (Dit geeft hij ook gewoon aan op de betreffende error pagina dus daar kan het lijkt mij niet aan liggen)

Echter wanneer ik nu de pagina wilt laden in mijn browser krijg ik de volgende error:

Parser Error Message: Could not load the assembly 'App_Web_yuorzxkg'. Make sure that it is compiled before accessing the page.
Line 1: <%@ page language="C#" autoeventwireup="true" inherits="_Default, App_Web_yuorzxkg" %>
Line 2:
Line 3: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
Het heeft dus iets met App_Web_iac5injd te maken maar google wil me daar niet echt bij helpen

In de betreffende map staat het volgende
/bin/App_Web_yuorzxkg.dll
Default.aspx
PrecompiledApp.config
Web.Config

Het bestand wat hij dus niet kan vinden staat dus in de map bin...

Hoe los ik dit op?

PS. Ik build/publish de website via Visual Studio 2005

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 10:32 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:11

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt het werkt dus...

Alleen met die onderstaande methode moet ik dus steeds inloggen op mijn server om vervolgens handmatig van die directory een applicatie te maken, kan dit niet makkelijker? Gewoon vanuit visual studio ofzo?

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:29:
Bedankt het werkt dus...

Alleen met die onderstaande methode moet ik dus steeds inloggen op mijn server om vervolgens handmatig van die directory een applicatie te maken, kan dit niet makkelijker? Gewoon vanuit visual studio ofzo?
Afaik niet en heb je die rechten niet standaard in IIS om een application te definieren :) Ook hoef je dit maar eenmalig te doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door gorgi_19 op 11-04-2006 11:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:39:
[...]

Afaik niet en heb je die rechten niet standaard in IIS om een application te definieren :) Ook hoef je dit maar eenmalig te doen :)
Ja eenmalig per map... bij je volgende project zal je het opnieuw moeten doen

Ik zat ook al te zoeken naar een instelling in IIS manager dat hij er automatisch een applicatie van maakt maar dit kan ik dus niet vinden :(

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik me dan afvraag is hoe hostingsbedrijven dit doen... als een klant een asp.net applicatie upload kan hij moeilijk ff inloggen op server om er een applicatie van te maken...

er moet dan toch een automatisme zijn?

Wie o wie weet dit?

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:13:
Wat ik me dan afvraag is hoe hostingsbedrijven dit doen... als een klant een asp.net applicatie upload kan hij moeilijk ff inloggen op server om er een applicatie van te maken...

er moet dan toch een automatisme zijn?

Wie o wie weet dit?
Of een apart configuratiepanel of het hostingbedrijf doet dit en stellen een maximum aan het aantal applicaties in.

Door middel van VBScript zal je vast wel een configscriptje voor IIS kunnen maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok op die manier... naja dan moet het maar handmatig blijven
Pagina: 1