Toon posts:

Vraagje Seventeenorbust

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een jaar of wat heb ik Seventeenorbust draaien met natuurlijk als team DPC maar nu begint het een beetje vervelend te worden.
Mijn stats kloppen niet meer.
Kijk maar voor de grap bij mijn account: precies, er staat 40 K per seconde en dat is natuurlijk volslagen onzin. Het programma geeft zelf ook aan op 2 M te zitten maar daar zijn de stats het niet mee eens. Het enige wat werkt is steeds SB Client opnieuw installeren maar dan kan ik nooit enige Test afmaken. Beetje om moe van te worden. Heb zelf het vermoeden dat het aan LiveBox ligt maar alleen wel raar met dat opnieuw installeren dan. Mischien XPSP2? Is dat een mogelijkheid?

Het stomme is dat dit dus ook gebeurt als mijn pc 24/7 aanstaat. Direct na install kloppen de stats maar als ik dan even mijn pc herstart (en vervolgens 24/7 aan laat staan) kloppen de stats totaal niet meer.

Paar specs.:
Venice 3000+
1 GB Ram (DC)
WinXP_2600_SP2
Livebox (lokaal vaste IP adressen)

Alvast bedankt!

Edit:
Linkje naar waar dit topic oorspronkelijk stond:

http://forum.dutchpowercows.org/viewtopic.php?t=1571

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 10:14 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Volgens mij klopt die waarde alleen als je je PC continu (24/7) ieder blokje van een test laat versturen...zodra je ook maar even niet continu flusht zal die waarde afgaan wijken.
Dit maakt echter niks uit en wordt ook niet in de DPCH stats verwerkt, dus opnieuw installeren om alleen de average waarde goed te krijgen lijkt me zinloos....

(en als je opnieuw installeert kun je daarna ook verder gaan met de test waar ie was...als je meer info wilt hoor ik het wel)

edit: mijn average is 3.2M cEMs/sec terwijl het iedere nacht toch echt ongeveer 10M cEMs/seconde is...

dus niet op je average letten, niet meer opnieuw installeren en lekker doorcrunchen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Frentik op 11-04-2006 10:24 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

Elmer Zou je naar het antwoord willen kijken?? daar waar die link heen gaat!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 10:18 . Reden: Meer koffie ]

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
quote: Joh14vers6

[...]
Je computer staat niet 24uur per dag aan. De site meet de tijd tussen wanneer een test is begonnen en wanneer het laatste blokje is ontvangen. De productie in cEM wordt gedeeld door deze tijd en geeft de actuele rate weer op de site. De totale rate wordt bepaald de totale productie te delen door de tijd tussen het de aller eerste uitgifte van je eerste test en het aller laatste blokje van je laatste test. De client geeft de actuele rate weer. Wannneer je de client 24uur per dag zou draaien zal je op site dezelfde actuelerate zien als wat de client aangeeft.

Voor de stats in de DPCH gebruiken we de dagproductie en de totale productie in cEM.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Verwijderd

Topicstarter
Doorchrunchen is uiteraard de beste optie maar blijf het toch maar raar vinden. Nu even een andere pc genomen waar nu DPC ook op staat, niks geen problemen na herstarten maar met mijn andere standaard pc blijft dit gezeur dus.
Ook met dat 24/7 gedoe, vanochtend wat drivers verwijderd en voila. De statistieken en grafieken kloppen weer. Het stomme was, was dat de statistieken gewoon totaal niet klopten eerst. Er waren dagen dat het gemiddelde van die dag iets van 12 K Cem was, volkomen onzin gewoon. Goed, de pc stond geen 24 uur maar wel 16 uur aan en constant met 2 M, dan is 16 K geen gemiddelde voor de dag.

Opvallend was ook dat windows om de paar uur een melding gaf van Nu beeindigen van SB en kon ik de client vervolgens weer opnieuw starten. Dat is nu zonder die drivers en XPSP2 niet meer zo....
Tis appart

In ieder geval hartstikke bedankt voor de reacties!