Hallo ik heb een Asus V7100 met TV-Out maar nu heb ik een oude tv dus kloppen de aansluitingen niet...zover ik kan zien zit er alleen maar een Kabel ingang op mijn Tv nu is mijn vraag hoe krijg ik het ooit voor elkaar om mijn TV op de pc te hangen
Door de compositie-uitgang te gebruiken en zo'n apparaat voor 'n camcorder, hoe heette dat nou, ik geloof een modulator.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
weet je iets meerOp woensdag 24 januari 2001 15:22 schreef Tony Vroon het volgende:
Door de compositie-uitgang te gebruiken en zo'n apparaat voor 'n camcorder, hoe heette dat nou, ik geloof een modulator.
Verwijderd
Je zou kunnen proberen om via een videorecorder (eentje die je als tuner kunt gebruiken) naar je tv te gaan.
Er zijn ook losse RF-Modulators te krijgen
Dan kun je vanaf je videokaart, naar de antenne ingang van je tv. (zelfde als bij de video, maar dan met een speciaal apparaatje)
Er zijn ook losse RF-Modulators te krijgen
Dan kun je vanaf je videokaart, naar de antenne ingang van je tv. (zelfde als bij de video, maar dan met een speciaal apparaatje)
Gewoon ene RF modulatortje kopen bij Conrad ofzo..
Bouwpakketje kost 49,95, kant en klaar in een kassie 69,95 of een losse modulator (zelf prutsen, is vrij simpel) 39,95
opnemen in je antenne leiding, kanaaltje opzoeken en klaar ben je..
Bouwpakketje kost 49,95, kant en klaar in een kassie 69,95 of een losse modulator (zelf prutsen, is vrij simpel) 39,95
IP Rocks
ik heb effe het boek van Conrad bekeken en ik denk wel dat het daarmee moet lukkenOp woensdag 24 januari 2001 16:37 schreef redguy het volgende:
Gewoon ene RF modulatortje kopen bij Conrad ofzo..
"The_Cell" wordt al gelukkig
Pagina: 1