[Win2k3]Mouse wordt uitgeschakeld

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:02

Wokker

De avond wokkel

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem: We hebben een kvm switch met verschillende computers daar aan. Nu wil het nog wel eens gebeuren dat de stekker van de muiks uit de kvm switch valt (ik weet het voorkomen is beter als genezen). De meest machines vinden dit niet erg. Maar de machine met Win2k3 er op sluit gelijk de muis poort af. Waardoor de muis alleen nog maar wil werken na een restart. aangezien deze machine onze hoofdserver is dat niet erg fijn. Ik heb al op verschillende plekken gezocht maar nergens kan ik ene oplossing vinden. Als iemand iets weet alvast bedankt!!!

Het oneindige X 0

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02 16:30
Mij lijkt het het beste dat je er voor zorgt dat niemand bij die hoofdserver komt of bij de KVM switch! Als je al aangeeft dat het een "hoofdserver" is dan vraag ik me toch af waarom daar zo gemakkelijk een mens bij kan komen om er een kabel uit te trekken.

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
of uitvallen ;) maar duct tape doet wonderen ;)

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01 15:50
of koop een kvm switch die een poort reset kan uitvoeren...

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Of werk via een remote sessie :P

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 14:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mja .. SN :?
Zorg er gewoon voor dat die stekker goed zit, en KVM switch een reset kan geven en evt. kijken of het restarten van de muis services wat doet.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.