Ik heb een acer notebook met een defect moederbord, alle andere parts zijn nog intact, is het mogelijk om het LCD panel nog te gebruiken? Lijkt me enigszins mission impossible maar ga het toch vragen
Wellicht is er ergens een groot kleurcode boek ?
Verwijderd
Ik wens je veel succes, een hoop tin (om te solderen) en een stevige printplaat!
en ik denk dat je beter af bent in elektronica en laptop/casemodding
en ik denk dat je beter af bent in elektronica en laptop/casemodding
Verwijderd
Je zou er een beamer van kunnen bouwen, of een digitaal fotolijstje, of voor een mooie casemod gebruiken , of ...
Zijn zoveel mogelijkheden!
Je kunt een laptop lcd relatief makkelijk (zonder veel elektronica) op de vesa-poort van een (oude)videokaart
Zijn zoveel mogelijkheden!
Je kunt een laptop lcd relatief makkelijk (zonder veel elektronica) op de vesa-poort van een (oude)videokaart
Verwijderd
Ik ken iemand met een acer laptop waarvan de monitor gebarsten is.
Welk type acer is het?
Anders raad ik ook aan om het te verbouwen tot digatale fotolijst of beamer.
En indien kan je wel nog harddisk recuperen (klein extern schijfje, altijd handig)
Ram recuperen
Welk type acer is het?
En indien kan je wel nog harddisk recuperen (klein extern schijfje, altijd handig)
Ram recuperen
Anders kan je het ook gebruiken als een mooi scherpje voor statistieken van je pc.
Zie: Laptop LCD aan VGA-kaart
Zie: Laptop LCD aan VGA-kaart
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Al die acers zijn het zelfdeVerwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 01:17:
Ik ken iemand met een acer laptop waarvan de monitor gebarsten is.
Welk type acer is het?
Ram recuperen
Pagina: 1