Toon posts:

IIyama 45S geel uitgeslagen, problemen met onsite garantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet het fijne er van van het onderstaande probleem.

Vorig jaar mei (2005) heb ik een IIyama 19" 456S aangeschaft en die beviel zeer goed tot afgelopen 15 februari (2006). Daarna kreeg ik plotsklap een geel uitgslagen scherm en dit bleef zo. Opgebeld, blijkt dat de BIOS er schijnbaar(?) door is geknald en werd ik gevraagd om de adres gegevens door te geevn, waarna het scherm zou worden uitgewisseld voor een nieuw scherm (lekker makkelijk die 1 jaar onsite garantie).

Nu twee maand later, een paar emailtjes verder met IIyama heb ik nog steeds geen nieuw scherm, en heb ik op moment van schrijven geen vooruitzicht op een nieuw scherm. Het enigste wat ik van een maand geleden weet is dat er nog geen nieuwe schermen zijn aangekomen(?).

Aangezien er bij het bandje van de 'Service Nederland' een apppart gedeelte is ingericht voor o.a. de Iiyama 456S vermoed ik dat ik niet de enigste ben met dit probleem, maar dat het een produktie fout betreft.

Ik heb net een nieuwe email verzonden aan Iiyama en ben benieuwd of anderen ervaringen hebben men dit probleem. Weet iemand meer van dit issue en/of er spoedig een oplossing komt.

No flame, maar ik vind het na twee maand wachten achter een geel uitgeslagen scherm wel welletjes geweest.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 19:55
Je zit binnen een jaar. Kun je niet garantie verhalen op de winkel waar je de monitor hebt gekocht? Dan ruilen zij hem maar om. Of misschien kunnen zij vlotter onderhandelen met Iiyama.

Wel slecht dat een merk als iiyama zo'n slechte service heeft. Ze maken prima monitoren maar heb al veel klachten gelezen over service. Dat moet je toch ook niet willen als bedrijf.

[ Voor 36% gewijzigd door AttiX op 11-04-2006 01:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga inderdaad eens contact opnemen met Computerland, als ik eerst morgen de IIyama weer eens heb gebeld.