Ik ben relatief nieuw bij het maken van websites en ik beheerst HTML dan ook dusdanig minimaal dat ik de grootste moeite heb om dit stukje werkend te krijgen. Ik heb al verschillende HTML websites afgezocht die tutorials hebben voor het werken met "forms" in HTML maar ik kon er helaas niks van maken.
Situatie: Wil via PayPal donations accepteren, echter ik wil dat de donor z'n gegevens automatisch worden ingevoerd op het PayPal venster. Na het klikken op doneren worden ze doorverwezen naar de PayPal site waar ze dit zien:
Hiervoor heb ik twee textinvoer velden gemaakt. Nu is mijn probleem dat ik ervoor moet zorgen dat hetgene dat ingevoerd wordt in deze textbalken wordt ingevoerd/gekopieërd in de PayPal HTML template en dan wel in de volgende regel:
Alhier is de totale scriptje (met weizigingen voor privacy). Het geheel werkt heel goed, behalve dus mijn probleemonderwerp.
Ik heb vanalles geprobeerd maar ik kom er maar niet uit, alvast bedankt en excuses als dit topic op wat voor manier dan ook hier niet hoort.
Situatie: Wil via PayPal donations accepteren, echter ik wil dat de donor z'n gegevens automatisch worden ingevoerd op het PayPal venster. Na het klikken op doneren worden ze doorverwezen naar de PayPal site waar ze dit zien:
Ik wil dus dat de lijn "Payment For:" automatisch wordt ingevuld door mijn website, ik wil uiteindelijk dat het komt te staan als: "Payment For: forumaccount+serveraccount"Pay To: mijn@email.com
Payment For: ......
Currency: Euros
Amount: €40.00 EUR
Shipping & Handling: €0.00 EUR
Total Amount: €40.00 EUR
Hiervoor heb ik twee textinvoer velden gemaakt. Nu is mijn probleem dat ik ervoor moet zorgen dat hetgene dat ingevoerd wordt in deze textbalken wordt ingevoerd/gekopieërd in de PayPal HTML template en dan wel in de volgende regel:
code:
1
| <input type="hidden" name="item_name" value="forumaccount+serveraccount"> |
Alhier is de totale scriptje (met weizigingen voor privacy). Het geheel werkt heel goed, behalve dus mijn probleemonderwerp.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <form action="https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr" target="_blank" method="post"> <input type="text" name="forumaccount" size="22" value="Forum Account Name"> <input type="text" name="serveraccount" size="22" value="Server Account Name"> <select name="amount"> <option value="10">€10 // Optie 1</option> <option value="20">€20 // Optie 2</option> <option value="30">€30 // Optie 3</option> <option value="40">€40 // Optie 4</option> <option value="50">€50 // Optie 5</option> </select> <input type="hidden" name="cmd" value="_xclick"> <input type="hidden" name="business" value="mijn@email.com"> <input type="hidden" name="cancel_return" value="http://www.mijnwebsite.nl"> <input type="hidden" name="item_name" value="forumaccount+serveraccount"> <input type="hidden" name="item_number" value="1"> <input type="hidden" name="currency_code" value="EUR"> <input type="hidden" name="tax" value="0"> <input type="hidden" name="no_shipping" value="1"> <input type="hidden" name="notify_url" value="http://www.mijnwebsite.nl"> <input type="submit" value="Donate"> <input type="reset" value="Reset"> </form> |
Ik heb vanalles geprobeerd maar ik kom er maar niet uit, alvast bedankt en excuses als dit topic op wat voor manier dan ook hier niet hoort.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 23:17 ]