[PC]oblivion kan niet meer slapen zonder vampier te worden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60589

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik ben met oblivion bezig op de pc, maar sinds ik weer eens moet rusten om naar level 12 te promoten en mn skills te upgraden, maakt het niet uit waar ik ook ga slapen, overal wordt er na het slapen een melding gemaakt dat mijn karakter door een vampier is gebeten.

Natuurlijk vantevoren gesaved en van alles en nog wat gedaan het maakt allemaal niet uit
- met daglicht slapen op zo n veldbed in de open lucht.
- een bed huren in een hotel.
- knofloof eten :P maar dat helpt ook niet....

wat is hieraan te doen? ik heb er weinig zin in om als vampier verder te moeten..... :P

thx Endy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35

makje

Professioneel prutser

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik hoop dat het hier in staat want na de eerste 4 delen hiervan te hebben gelezen gaf ik het op :P
Ik ben het aan het nalezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:44
Ik zal het je maar alvast verklappen. Je moet even naar een kerk gaan en daar bidden aan een chapel. ;)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[
Timlog schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:06:
Ik zal het je maar alvast verklappen. Je moet even naar een kerk gaan en daar bidden aan een chapel. ;)
Nou ja :P ,Ik was even na de post weer in de game en was van ellende naar een dorpje gereisd en ik dacht laat ik es in de kerk kijken of ik daar niet kan rusten , daar kon ik een blessing/ bidden doen en daarna nog een poging gedaan tot slapen en jawel het werkt!!! hoera

Ontzettend bedankt mense _/-\o_ , ik kan nu met een gerust hart gaan slapen hehehehehe :)

ThX Endy

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 60589 op 10-04-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 13:20

Fuelke

Forza Ferrari

Voor kleinere vragen betreffende quests kan je toch echt beter in het grote Oblivion topic terecht.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.