Op een hoop televisie zenders klopt het stereogeluid bij mij niet. Dus in een film is dat niet leuk. Een vliegtuig wat bijvoorbeeld van links naar rechts gaat klinkt bij mij dus alsof het van rechs naar links gaat...Op de commerciele zenders zijn links en rechts dus omgedraaid (niet bij allemaal volgens mij), bij bepaalde zenders (the box en volgens mij nog wel meer) komt er geluid uit slechts 1 luidspreker. Bij de publieke omroepen is het wel goed. Weet iemand waar dit aan ligt? Het gaat hier over een aansluiting van Essent in de plaats Best.
Zou iemand hier misschien iets meer over kunnen vertellen? Of zijn er mensen die dezelfde klachten hebben (gehad)?
En oh ja, heb de helpdesk gesproken en die hebben er geen antwoord op. Ze hadden de vraag ook nog niet eerder gehad volgens de vrouw aan de telefoon.
Zou iemand hier misschien iets meer over kunnen vertellen? Of zijn er mensen die dezelfde klachten hebben (gehad)?
En oh ja, heb de helpdesk gesproken en die hebben er geen antwoord op. Ze hadden de vraag ook nog niet eerder gehad volgens de vrouw aan de telefoon.