Toon posts:

Wacom Graphire 2, geen pen, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een graphire 2 gekregen van een vriend die hem niet meer gebruikt, en hij was de pen kwijt.
Nu heb ik een beetje zitten zoeken, maar als ik een los pennetje wil bestellen betaal je bij wacomshop.nl 48 euro (inc btw). In mijn ogen is dit echt een belachelijke prijs.
Zijn er alternatieven als andere merk pennetjes, of tandenstokers van elmex ofzo die het ook doen?

Verwijderd

Nope, behalve marktplaats of andere tweedehandesites.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:02

breinonline

Are you afraid to be known?

De Graphire serie werkt met een drukgevoelige pen die tevens van muisknoppen voorzien is. Wil je het echt goed werkend krijgen moet je toch echt zo'n pen hebben.
Een tandenstoker gaat zeker niet werken. Of een pen van een Trust-tablet wel zou werken durf ik niet te zeggen. Gezien de techniek erachter vind ik de prijs allerzins redelijk.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Ok, jammer om te horen.
Dan maar op marktplaats een tablet+pen voor 40/50 euro aanschaffen.

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
btj kick misschien, maar kun je niet de pen gebruike van een goedkope wacom penpartner ? die heb je al voor 25€...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Verwijderd

^De pen van m'n broer's Intuos2 werkte niet op mijn eigen Graphire2, dus dat betwijfel ik.
Pagina: 1