Toon posts:

Logitech optische bedrade muis doet het niet, knippert

Pagina: 1
Acties:
  • 850 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

enige tijd geleden starten ik mijn PC op en voor Windows XP werd gestart was mijn bekabelde Logitech optische muis al aan het knipperen. Terwijl normaal de LED blijft branden. Eenmaal in Windows deed mijn muis het inderdaad ook niet meer.

Ik dacht meteen dat de muis was overleden. Ik heb toen een nieuwe muis gekocht maar ook deze werkt niet! Niet via de USB of ook niet via de PS2 (USB to PS2 converter).

Een standaard balletjes muis via PS2 werkt wel goed.

Hoe kan dit?

Een optische muis blijft de LED dus knipperen en hij doet het niet.

Via Google en Gathering kreeg ik alleen maar problemen met draadloze muizen gevonden. .

Alvast bedankt voor de moeite!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
en welke muis heb je dan? zoeken op type werkt beter dan gewoon zoeken op logitech

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:48:
en welke muis heb je dan? zoeken op type werkt beter dan gewoon zoeken op logitech
Ik heb de premium optical wheel mouse.
Gewoon een standaard Logitech optical mouse. De kleur is zwart met een rood ledje :P :P

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-12 12:09
klinkt als driver probleem, probeer de drivers der eens af te gooien en dan een reboot te doen.

Verwijderd

Topicstarter
De muis knippert al voordat Windows XP word gestart.
Met bijvoorbeeld Ghost boot disk erin werkt de muis daar ook niet.

Wanneer ik apparatenbeheer open zie ik dat hij constant aan het verversen is.
Wanneer ik de muis uit de USB poort haal dan stopt het verversen.

De beide muizen (Oude en nieuwe) doen het gewoon op een andere computer.

Drivers zojuist toch verwijderd en reboot. Hij vond de muis opnieuw en zou hem hebben geinstalleerd maar nogsteeds niks. Het blijft precies hetzelfde als hierboven omschreven.