[iPod Mini] Computer hangt vast zodra connecten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Topicstarter
Goed, sinds 2 jaar terug heb ik een iPod Mini aangeschaft. Deze ging paar dagen voor de garantie kapot [8-7-2005] en heb ik via het Apple Centre in Arnhem een nieuwe iPod gekregen; via Apple uiteraard.

Dit draadje gaat dus ook over mijn "nieuwe" iPod. Nu een fiks aantal maanden verder, zonder problemen te zijn tegengekomen kreeg ik ongeveer 1 week geleden een melding van dat ik mijn iPod moest updaten, wat ik dusdanig gedaan heb. Dit resulteerde in een minder resultaat:
  • iPod hangt vaak vast.
  • iPod skipt liedjes.
Na het weer connecten van mijn iPod kreeg ik de melding dat mijn map "iPod_control" beschadigd was en door een CHKDSK op te lossen was. Deze CHKDSK gaf geen problemen, maar het probleem was nog steeds niet opgelost. iPod herstelt met de firmware updater.
  • Duurt ongeveer 1 tot anderhalf minuut voordat 1 liedje op de iPod staat.
  • iTunes hangt vast zodra ik iPod connect (explorer.exe reageert niet meer)
Wat heb ik allemaal gedaan?
  • iPod gereset.
  • iPod opnieuw hersteld.
  • iPod op andere computer aangesloten (zelfde probleem).
  • iPod aangesloten op ander programma (zelfde probleem).
  • iPod aangesloten met zowel FireWire & USB.
  • iPod geformateerd (zelfde probleem).
Probleem:
Ik zit op een Windows computer. Explorer hangt vast zodra ik in Deze Computer mijn "verwisselbare schijf" selecteer. iPod kan ik niet meer herstellen, want iPod Updater hangt vast zodra hij mijn iPod probeert te initialiseren. Is mijn iPod dood? Of zie ik iets over 't hoofd? :'(
Ik ga er toch even mee naar de Apple toko vragen of het herstellen op een Mac wel werkt..

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
ik doe hier even een terug vindt postje omdat mijn iPod (4g 40gig) een paar dezelfde symptonen laat merken.

idd dat als je hem connect dat mijn pc helemaal vast loopt (en zodra ik hem los haal de pc weer normaal werkt)
Maar mijne gaf ook de hele tijd foutmeldingen op het scherm. En de HDD spint de hele tijd op en stopt na 5sec en dit gaat alsmaar door... Ik heb hem iig terug gestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht heb (ik heb een Apple/HP ipod en dan valt de garantie niet bij Apple maar bij HP... en HP zegt dat ze die dingen helemaal niet verkopen :/ )

Breng hem even terug naar de fabrikant zou ik zeggen :)

BramBoterham

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Topicstarter
LJ LIGHTNING schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:40:
Breng hem even terug naar de fabrikant zou ik zeggen :)
Probleem is dat deze iPod geen garantie met zich meebrengt omdat ik deze van de vorige garantie heb gekregen.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Suaver schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:51:
[...]

Probleem is dat deze iPod geen garantie met zich meebrengt omdat ik deze van de vorige garantie heb gekregen.
Je krijgt standaard bij een vervanging onder garantie 3 maanden extra garantie van Apple op het laatst vervangen product. Misschien heb je dus nog wel garantie, bel anders even met Apple.