Ik heb een doodeenvoudige class, nergens van afgeleid, met alleen een paar string-properties erin en meer niet. En uiteraard een constructor zonder properties. Vervolgens wil ik zo'n ding, ApplicationItem heet-ie, gaan serializen:
En op die regel krijg ik me toch een vage error om de oren!
Wat wordt daar nou feitelijk mee bedoeld? Het is gewoon een applicatie die ik rechtstreeks op een webserver debug en develop. Allemaal helemaal standaard, geen exotische meuk, netjes VS2005 en IIS 6.0 met FPSE2002... Niks aan allemaal. Applicatie heeft niks speciaals, is net gister aangemaakt en heb ik alleen wat classjes in gezet en een ASPX aan toegevoegd...
Ohja, XmlSerializer(typeof(string)) werkt prima, maar XmlSerializer(typeof(string[])) weer niet (zelfde error)... Misschien is het een waardevolle hint, misschien toeval. Ik heb echt geen flauw benul wat ik nou weer heb
Iemand please? Eeuwige roem zal u tegemoed komen
C#:
1
| XmlSerializer serializer = new XmlSerializer(typeof(ApplicationItem)); |
En op die regel krijg ik me toch een vage error om de oren!
code:
1
2
3
| Unable to generate a temporary class (result=1). error CS2001: Source file 'C:\WINDOWS\TEMP\ow37jm5w.0.cs' could not be found error CS2008: No inputs specified |
Wat wordt daar nou feitelijk mee bedoeld? Het is gewoon een applicatie die ik rechtstreeks op een webserver debug en develop. Allemaal helemaal standaard, geen exotische meuk, netjes VS2005 en IIS 6.0 met FPSE2002... Niks aan allemaal. Applicatie heeft niks speciaals, is net gister aangemaakt en heb ik alleen wat classjes in gezet en een ASPX aan toegevoegd...
Ohja, XmlSerializer(typeof(string)) werkt prima, maar XmlSerializer(typeof(string[])) weer niet (zelfde error)... Misschien is het een waardevolle hint, misschien toeval. Ik heb echt geen flauw benul wat ik nou weer heb
Iemand please? Eeuwige roem zal u tegemoed komen
日本!🎌