[BE] Provider die poort 25 NIET blokkeert?

Pagina: 1
Acties:

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik zit momenteel bij Skynet Belgium en ik zou graag een mail-server draaien. Dat gaat niet, want poort 25 is preventief geblokkeerd bij alle klanten. Als ik deze toch graag vrij zou hebben, moet ik een abonnement van €500/maand nemen.

Welke providers laten poort 25 wel open, zoals het hoort? Zelfde vraag ook voor poort 139 en 445.

En gebeurt hetzelfde ook in Nederland? Zijn er daar providers die poort 25 "preventief" blokkeren, omdat ze niet eens een simpele firewall-filter willen maken die bij +30 mails/minuut blokkeert?

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

De zakelijke abbonementen zitten al rond de 100 euro met een fixed ip.

Residentieel
* evonet.be (ex xs4all.be)
* edpnet.be
* realroot.be -> zelfs fixed ip.

Intressant forum dat enkel over Internet in België gaat www.userbase.be

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn in NL zeker providers die poorten blokken, wanadoo, @home en hetnet zijn volgens mij voorbeelden. In het algeem kun je stellen dat de prijsvechters dit soort taferelen sneller toepassen. In NL zijn er echter genoeg providers die de spullen wel gewoon open hebben.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je kan via Skynet ook gewoon mail versturen en ontvangen. Ik heb even op de site van Skynet gekeken en zij hebben een Smarthost. Als je die instelt in je mailserver en je past je MX records aan...
code:
1
2
MX 10 domein.be
MX 20 relay.skynet.be

..dan zou het prima moeten werken.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc