Toon posts:

Control toets doet de Internet Explorer opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gegroet,

een vriend van mij heeft een vaag probleem, als hij de (linker) control in drukt start de interet explorer op. Dit is heel irritant mbt het gebruik van Ctrl-C e.d.
Virussen en Ad-ware niet gevonden. Meneer heeft XP, een normaal toetsenbord, geen aparte drivers voor ingesteld en deed het tot twee weken terug gewoon goed.

Weet iemand een oplossing?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

Linker control + linker shift? Misschien een of andere vage toetsenbord-taal-instelling.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Rechtermuisknop op snelkoppeling van IE > Eigenschappen > Tabblad Snelkoppeling. Staat daar een sneltoets ingesteld? Je kan nooit de Ctrl-toets als sneltoets invullen, maar haal de sneltoets, indien aanwezig, weg.

En is IE de standaardbrowser? Stel Firefox, als je dat tenminste heb, eens in als standaardbrowser, en druk nog een keer op de Ctrl-toets. Wat gebeurd er dan?

En heb je je toetsenbord instellingen als gecontroleerd? Zijn er soms geen nieuwe programma's of updates geinstalleerd, 2 weken geleden?

Probeer eens enkele dingen en post je resultaat! :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 00:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 00:04:
Rechtermuisknop op snelkoppeling van IE > Eigenschappen > Tabblad Snelkoppeling. Staat daar een sneltoets ingesteld? Je kan nooit de Ctrl-toets als sneltoets invullen, maar haal de sneltoets, indien aanwezig, weg.
Nee er staat geen sneltoets ingesteld
En is IE de standaardbrowser? Stel Firefox, als je dat tenminste heb, eens in als standaardbrowser, en druk nog een keer op de Ctrl-toets. Wat gebeurd er dan?
Ik heb firefox als standaard browser ingesteld, en nu wordt de start-pagina (google) opgestart bij het drukken op ctrl in Firefox!
En heb je je toetsenbord instellingen als gecontroleerd? Zijn er soms geen nieuwe programma's of updates geinstalleerd, 2 weken geleden?
Nee, geen update voor mijn toetsenbord, andere software zo ver ik weet ook niet.
Probeer eens enkele dingen en post je resultaat! :*)
Ik snap er niets meer van, heel frustrerend :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gooi je toetstenbord eens uit het apparaatbeheer, en start de pc opnieuw op.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geef anders even aan welke software er allemaal draait. Bijvoorbeeld met hijackthis (zie de FAQ van Beveiliging & Virussen voor hoe en wat). Het zal inderdaad heel goed iets van een toetsenbord tooltje kunnen zijn.

Overigens: werkt de ctrl verder wel als ctrl? Dus als je ctrl-alt-del doet krijg je de task manager? Zo niet, misschien een remap tooltje of een hardware issue.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1