Toon posts:

[XP] Zoeken niet meer mogelijk in windows xp*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik op start--zoeken klik verschijnt er de volgende mededeling: een voor zoekassistent essentieel bestand kan niet worden gevonden. eventueel dient u de installatie opnieuw uit te voeren.
wanneer ik op zoek ga naar een oplossing kom ik overal weer terecht bij de site van microsoft die het probleem erkent. maar de patch die ik op de site kan downloaden werkt niet omdat de taal niet overeenkomt. en ook de .inf file opnieuw installeren zet geen zoden aan de dijk.
wie kan mij helpen?

alvorens bedankt voor uw moeite

met vriendelijke groet,

Stephan Nijdam

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Allereerst welkom op GoT (zo te zien ben je nieuw hier in ieder geval).
Groeten hoeft namelijk niet op het forum hier, dat doe je automatisch door je bericht te plaatsen, daar staat immers je naam voor.

Die link die je hebt gevolgd van Microsoft, om een patch te downloaden, zal waarschijnlijk verwijzen naar de engelse site van MS. Vaak kun je bij de downloads vervolgens kiezen voor de optie om de patch in een andere taal te wijzigen, en dan te downloaden.
Wellicht kan iemand hier je aan de patch helpen als je een code ervan opgeeft.
MS duidt de code's/patches meestal aan met KB- gevolgd door een boel cijfers.

Edit:
Het is ook wel makkelijk even aan te geven of het een engelse of nederlandse, of een andere taal versie van XP is. Is wat duidelijker.

[ Voor 11% gewijzigd door Brede P op 10-04-2006 20:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
van het groeten was ik niet op de hoogte en inderdaad ben ik net nieuw hier.

ik heb een nederlandstalige versie van windows xp home edition
dit vond ik op de site van microsoft en werkt niet bij mij

Oplossing
U kunt het volgende bestand downloaden vanaf het Microsoft Downloadcentrum:
Download het pakket Q319949 nu (http://www.microsoft.com/...lease.asp?ReleaseID=39318)
Releasedatum: 01.06.02

Dit artikel is eerder gepubliceerd onder NL319949

in mijn map C:/windows/srchasst mis ik ook twee mappen