Toon posts:

Rai Uno ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Altijd konden wij Rai uno kijken maar sinds een tijd heeft Casema dit eraf gehaald en er een spaanse zender voor in de plaats gezet. Nu ben ik op zoek naar een alternatief in een tv abonnement om toch nog Rai uno te kunnen ontvangen en misschien meerdere italiaanse zenders. Heeft iemand misschien een suggestie wat ik dan voor soort tv abonnement zou kunnen nemen?

Verwijderd

Via digitale televisie van Casema is RaiUno nog steeds te ontvangen, dus misschien is dat iets??
Zie: http://www.casema.nl/pagi...ioentelevisie/rtvdigitaal voor meer informatie.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:29
Schoteltje plaatsen voor de Astra en/ of Hotbird en je ontvangt RAi Uno en nog vele 100en andere Free To Air Zenders.

Voor ca 75 euro kun je al klaar zijn als je 2e hands gaat met een FTA receiver en 60-80cm schotel

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006

royco_100

Enthousiaste Tweaker

(mocht je nog interesse hebben in zo'n setje ik heb er nog 1 liggen, royco100 (at) hotmail )

• jhu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-01 19:14

jhu

Via Casema digitale TV is Rai Uno te ontvangen op het gratis basis pakket.

Het enige wat je nodig hebt is een digitale decoder en smartcard van Casema.

Er is nu een actie dat je het aankoopbedrag van de decoder terugkrijgt als je een extra programmapakket besteld. Bijvoorbeeld het Plus pakket (E 7.50,- in de maand).

Je hoeft dan geen schotel aan de muur te hangen.

Alle info staat op http://www.casema.nl/pagi...sie/rtvdigitaal/pakketten

Zet de cv maar uit moe, die AMD draait nu stabiel

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:38

-d-

Tele2 IPTV heeft 'm ook in het pakket.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Digitale TV via TVhome heeft deze zender ook. Geen idee of je TVhome wilt of niet, maar misschien is het het overwegen waard.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Complete set kit gekocht van Canaaldigitaal. Heb alleen moeite met de satteliet vinden, morgen maar een satfinder kopen en zo proberen. Is het mogelijk misschien dat me kabel niet goed aangesloten staat heb nameljik moeite met het monteren ervan.

• Bigfoot
Kijk anders eens hier http://www.sat4all.com/fo....php?ToDo=browse&catId=23

Het handigste is als je receiver al voorgeprogrammeerd is op de Astra kanalen, dan gebruik je de satmeter van de receiver zelf tijdens de fijnafstemming

[ Voor 49% gewijzigd door Bigfoot op 23-04-2006 22:22 ]

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Als het je voornamelijk om rai gaat zou ik je schootel op de hotbird richten, daar zitten namelijk meer Rai's
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:00:
Ik heb de Complete set kit gekocht van Canaaldigitaal.
Bovenstaande een beetje sonde als je Canaldigitaal paket hebt.
Heb alleen moeite met de satteliet vinden, morgen maar een satfinder kopen en zo proberen. Is het mogelijk misschien dat me kabel niet goed aangesloten staat heb nameljik moeite met het monteren ervan.
Satfinder is idd wel handig, soms is het ook handig om een kompas te gebruiken voor de "grove" plaats waar de sateliet nou staat

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• Bigfoot
Die goedkope satfinders doen het overigens niet altijd even goed. Heb er zelf eens eentje gehad die maar wat in de wilde weg piepte, daar had je dus weinig aan.
Pagina: 1