Tv opneme met laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views sinds 30-01-2008

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-01 10:35
Hallo mensen,

Ik heb de volgende vraag: Heb een acer TM4150 en wil hiermee van tv opnemen. Kan dit?
Zoja, wat heb ik hier allemaal voor nodig?

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• joggie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2025

joggie

Wie niet gek is, is saai

wat heb je al gedaan om er zelf achter te komen of het kan, of niet?

[ Voor 8% gewijzigd door joggie op 10-04-2006 19:22 ]

Joggie ;)

• EvoII
joggie schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:21:
wat heb je al gedaan om er zelf achter te komen of het kan, of niet?
Waarom vervuil jij het forum hier met je onzin?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Zo kom je er sowieso niet. Het is namelijk niet de bedoeling dat je een vraag neerplempt en achterover kunt gaan leunen.

Toen ik hetzelfde wilde als jij ben ik op onderzoek uit gegaan en kwam tot de conclusie dat je een TV-kaart nodig hebt. Niet zo verwonderlijk natuurlijk.

ARME AOW’er

• joggie

joggie

Wie niet gek is, is saai

waar zie jij onzin dan?

Als je zegt, dat je die acer hebt, zal er in de beschrijving vast wel iets in staan of hij van tv kan opnemen of niet.

Daarnaast, mocht je die niet hebben, kun je altijd op de site van acer kijken of er wat over opstaat.

Vind je dan nog steeds niks, dan kun je proberen of er toevallig via een zoekmachine wel iets over die acer te vinden is.

En wanneer je dat allemaal gedaan hebt, zou je kunnen overwegen om hier een topic te openen, en dan te vertellen wat je zelf allemaal al gezocht en eventueel ook gevonden hebt, zodat het voor andere mensen makkelijk(er) is om je eventueel te helpen...

Dus waar staat volgens jou de onzin?

Joggie ;)

• EvoII
joggie schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:28:
waar zie jij onzin dan?

Als je zegt, dat je die acer hebt, zal er in de beschrijving vast wel iets in staan of hij van tv kan opnemen of niet.

Daarnaast, mocht je die niet hebben, kun je altijd op de site van acer kijken of er wat over opstaat.

Vind je dan nog steeds niks, dan kun je proberen of er toevallig via een zoekmachine wel iets over die acer te vinden is.

En wanneer je dat allemaal gedaan hebt, zou je kunnen overwegen om hier een topic te openen, en dan te vertellen wat je zelf allemaal al gezocht en eventueel ook gevonden hebt, zodat het voor andere mensen makkelijk(er) is om je eventueel te helpen...

Dus waar staat volgens jou de onzin?
Ik heb allerlei forums afgezocht, maar niets kunnen vinden. Daarbij: Dit is een forum en daar zijn mensen lid van om elkaar te helpen. Als je dat liever niet doet, val dan anderen niet lastig. Wat moet iemand met antwoorden zoals die van jou? Je gedraagt je alsof je hier alles te vertellen hebt. Hou ik niet zo van eerlijk gezegd.
Maak je je niet geliefd mee ook. In elk geval niet bij mij. Het zou weer anders worden als je een fanatiek forummer zou zijn. Dat ben je bij nader inzien ook niet. Je post maar sporadisch, en als je het een keer doet gelijk op zo'n toon. 8)7

• joggie

joggie

Wie niet gek is, is saai

lol, zorg JIJ er eerst maar eens voor dat je de algemene voorwaarden en de Forum FAQ doorleest voor je met zo een antwoord komt :)

Dan zie je misschien ergens staan dat je duidelijke info moet hebben waar de lezers van je vraag wat aan hebben...

Joggie ;)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Joggie zeg het maar eens, die luie gaste van tegen woordig. :+

Gewoon ff op de acer site kijken en daar zou best wel een manual te vinden zijn en zoek voortaan ff zelf dit soort ding zijn makelijk te vinden en sneller dan hier te zitten wachten. ;)

Het is hier verplicht om zelf onderzoek te doen, en dit soort info is makelijk te vinden op het www.

Edit/
In google 5 sec. werk en ja je hebt VIVO dus je kan tv opnemen met een ext. tv tuner.
Foutje je hebt geen vivo dus geen video ingang

http://www.acer.co.in/products/notebooks/tm4150.html#spec

[ Voor 65% gewijzigd door mad_max234 op 10-04-2006 19:42 ]

• EvoII
Guardian Angel schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:28:
Zo kom je er sowieso niet. Het is namelijk niet de bedoeling dat je een vraag neerplempt en achterover kunt gaan leunen.

Toen ik hetzelfde wilde als jij ben ik op onderzoek uit gegaan en kwam tot de conclusie dat je een TV-kaart nodig hebt. Niet zo verwonderlijk natuurlijk.
Ik heb dus een pcmcia tv kaart nodig waarschijnlijk. Dat is wel een behoorlijk gedoe dan ws, want dan moet ik ook de antenne in die tv kaart steken zeker?
Gaat niet lukken want ik heb digitenne en dat gaat via een scartaansluiting. Denk dat het dan al overgaat. Zal het door de tijd wel een dvd recorder met een hd worden denk ik.

• joggie

joggie

Wie niet gek is, is saai

mad_max234 schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:35:
Joggie zeg het maar eens, die luie gaste van tegen woordig. :+

Gewoon ff op de acer site kijken en daar zou best wel een manual te vinden zijn en zoek voortaan ff zelf dit soort ding zijn makelijk te vinden en sneller dan hier te zitten wachten. ;)

Het is hier verplicht om zelf onderzoek te doen, en dit soort info is makelijk te vinden op het www.
lol precies wat ik dacht...

Joggie ;)

• EvoII
joggie schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:35:
lol, zorg JIJ er eerst maar eens voor dat je de algemene voorwaarden en de Forum FAQ doorleest voor je met zo een antwoord komt :)

Dan zie je misschien ergens staan dat je duidelijke info moet hebben waar de lezers van je vraag wat aan hebben...
We hebben niet allemaal het iq van jou ;)

• joggie

joggie

Wie niet gek is, is saai

EvoII schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:38:
[...]

We hebben niet allemaal het iq van jou ;)
Ken jij mij persoonlijk dat je denkt dat te kunnen beoordelen? ik jou niet, dus ik kan ook niet zeggen of jou IQ lager of hoger is dan dat van mij. lol

jou hele manier van doen, zegt mij meer over jou, dan het jou over mij zegt :)

Joggie ;)

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Nou nou.... kalmeer eens even. :(

Zoek nu maar gewoon. Je hebt ze wel degelijk en óók met usb.

TV-kaart digitenne laptop inkloppen en lezen.

ARME AOW’er

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

joggie schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:41:
[...]

Ken jij mij persoonlijk dat je denkt dat te kunnen beoordelen? ik jou niet, dus ik kan ook niet zeggen of jou IQ lager of hoger is dan dat van mij. lol

jou hele manier van doen, zegt mij meer over jou, dan het jou over mij zegt :)
En jij ook kappen graag. :(

ARME AOW’er

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Volgens mijn kan je alleen nog met een usb/pcmcia tv kaart iets opnemen op je laptop want je hebt geen video ingang.

Link naar usb tv kaarten (pricewatch)

Edit/
Hoe komen we nou ineens bij digitanne uit het moets toch een tv kaart zijn? :? :?

[ Voor 27% gewijzigd door mad_max234 op 10-04-2006 19:58 ]

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

BJD

Digitenne is wat anders dan een reguliere TV kaart.
Over het algemeen werken de reguliere tv kaarten met een coax aansluiting welke je aan de kabel hangt.
Of er voor digitenne Cardbus kaartjes zijn weet ik niet, maar volgens mij wel USB sticks.

• EvoII
Ik heb dit gevonden, maar snap de werking niet precies.

Misschien is dit ook wat...

Ik zie nog wel meer staan, maar ik heb dus totaal geen ervaring met tv kaarten.Er staan ook usb dvb-t ontvangers tussen, maar hoe het werkt weet ik niet. Ik zal toch mijn chipkaart in zo'n ontvanger moeten doen toch? Zo te zien is daar niet eens plaats voor in zo'n usb geval.

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Je hebt dus een digitale ontvanger met smartcard nodig die zijn er volgens mijn niet.(kan me vergissen)
Wat je wel kan doen is het signaal eerst omzetten met je decoder en vervolgens naar de tv kaart verzenden over een s-video signaal (als je decoder dat niet kan dan moet je nog een converter er tussen zetten scart<>s-video)

EDIT/
Hoe heet zo een kaart die je er in stop dan zoek ik ff met je mee.
En pas je start post ff aan met een duidelijk uitleg met wat je nou zoekt.

[ Voor 21% gewijzigd door mad_max234 op 10-04-2006 20:04 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

EvoII schreef op maandag 10 april 2006 @ 19:24:
[...]

Waarom vervuil jij het forum hier met je onzin?
Tja, door een slechte topicstart krijg je vaak slechte reacties...

Je loopt lang genoeg rond op GoT om te weten dat we hier een grote mate van zelfwerkzaamheid verwachten. Bij gebrek aan eigen zelfonderzoek/inzet gaat dit topic op slot :)

Wil iedereen die in dit topic gereageerd heeft even Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics in het achterhoofd houden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Turkish op 11-04-2006 10:52 ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.