Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Zoektocht] - Online (Non-MMO) RPG Spel

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Gegroet,
Al weken vermaak ik en een aantal vrienden onszelf met Defence of the Ancients (DoTA), een Warcraft III Frozen Throne mod. Daarnaast spelen wij veel normale co-op RPG maps op WCIII wat erg leuk is ondanks de leeftijd van t spel. Na jaren MMORPG's gespeeld te hebben ben ik nu op zoek naar iets anders wat vergelijkbaar is met DoTA, maar met wat meer RPG elementen. Het is vooralsnog een vrij cryptische omschrijving dus ik hoop dat jullie enigszins snappen wat ik bedoel.
MMORPGs zijn leuk, echter zeer tijdsintensief, het RPG element en het feit dat je met elkaar bezig bent is super en dat is ook iets wat ik terug zoek echter hoeft het niet op zo'n enorme schaal en hoeft t niet puur PvP, tegen anderen te zijn. Ik ben dus op zoek naar een soort-van online RPG die je dus met een groepje kan spelen tegen eventueel de PC of elkaar maar dat je dan niet constant met een char bezig bent om te lvlen maar elke keer opnieuw begin. Duidelijker omschrijven lukt niet echt dus ik hoop dat jullie m doorhebben.

Heeft een van jullie enig idee wat hier onder zou vallen? Kent iemand een spel die perfect in deze catagorie past of een spel wat nog uit moet komen? Het mag best al een aantal jaartjes oud zijn, gameplay = alles, maar het moet er qua uiterlijk ook gewoon leuk uit zien. Ben gewoon naar iets op zoek wat me langer boeit als DoTA en minder tijdopslokt als een MMORPG, tenzij iemand een MMORPG weet waar de nadruk niet op grinden ligt.

Alvast bedankt~

• nudie
Met RPG elementen bedoel ik dus:

- Lvlen
- Gear verzamelen
- Skills
- Classes

dat soort dingen.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:11
Waarom speel je dan niet gewoon samen Never winter nights?

• nudie
Kijk is!
Ik ben al druk aan het googlen maar dat is idd precies zoiets wat ik zoek!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 12:00

Jumpiefox

Hoi ?

Sun, een spel dat "binnenkort" uitkomt. Lijkt een beetje op guild wars.http://www.webzengames.com/Game/Sun/default.asp
Op dezelfde site ook Huxley, heeft wel wat rpg elementen maar is wel fps based. (lvl'en is er en gear verzamelen is er, maar ook "on the fly" gameplay gewoon lekker met je groepje snel een instance ingaan en een missie doen.)

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

Ik denk dat Neverwinter Nights iets teveel RPG voor jouw smaak zal hebben. Er gaat erg veel tijd zitten in verhaallijnen meestal (misschien dat er wat actie georienteerde modules zijn, ik heb daar nooit naar gezocht).
Ik denk wat ideaal voor jou is, is Guild Wars.

Je kan maximaal maar level 20 worden. Dat kan je relatief snel doen vergeleken met andere MMORPG's. Binnen een week is volgens mij de norm. Je kan ook snel voor PvP een level 20 character aanmaken... een paar klikjes en je hebt het. Je kan dan ook meteen je gear en spells selecteren.
En hoe beter je presteert, hoe meer skills en items je unlocked om te gebruiken. Je kan altijd maar echter 8 skills hebben per battle (die kies je dus van tevoren)
Als laatste komt PvP voornamelijk voor in arena's en met gelijke teams.

Allemaal punten waarin Dota wel erg op lijkt. Ik heb Dota gespeeld (en was actief bij een soortgelijke War3 mod; Eternal Conflict (aka EC)) en Guild Wars pvp heeft er veel van weg.
Ik heb alleen maar Guild Wars PvP gespeeld in een preview weekend, dus ik zou als ik jou was die thread hier in got over guild wars bekijken en kijken of je het wat vind.

Verwijderd

En Diablo 2 LoD?
Check ook het topic.

Kost max 20 euro.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 13:11
Never winter nights heb je toch allerlei mods en speler made scenario's al voor?
Daar kun je toch ook rustig 1 avondje spelen en de volgende keer gewoon wat anders doen?
Pagina: 1