It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Op woensdag 24 januari 2001 14:54 schreef cosmoOo het volgende:
Op www.theregister.co.uk is een link naar tweakers.net over de resultaten van de itanium.
ook www.overclockers.com heeft een linkje staan.
toch wel leuk
As finishing touch god created the Dutch
Verwijderd
Is dat nieuw: Alleen quoten, en verder niets toevoegen...:?Op woensdag 24 januari 2001 15:04 schreef KiNgSiZZe het volgende:
[..]
hem is het eerste topic van mij dat verplaatst wordt.
dit gaat niet zozeer over de resultaten van de itanium maar meer dat tweakers.net weer een primeur heeft en dat er dus op andere grote sites naar tweakers.net wordt gelinkt.
van mij mag hij hier wel blijven staan, alleen vondt ik SG toch een betere plaats.
dit gaat niet zozeer over de resultaten van de itanium maar meer dat tweakers.net weer een primeur heeft en dat er dus op andere grote sites naar tweakers.net wordt gelinkt.
van mij mag hij hier wel blijven staan, alleen vondt ik SG toch een betere plaats.
Waarom is het een eer?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Omdat Tweakers.net een Nederlandse site is en The Register en Overclockers.com toch wel redelijk grote sites zijnOp woensdag 24 januari 2001 15:17 schreef Snuffel het volgende:
Waarom is het een eer?
En wat wil je daarmee zeggen?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ik denk dat het een goed idee voor t.net is om meerdere reviews in het Engels te vertalen. Op die manier krijgen we veel meer aandacht bij buitenlandse sites (goed voor de naam en pageviews). Misschien moeten gewoon alle reviews worden vertaald?
misschien niet zo'n gek idee om het zelf in het engels te vertalen.A few seconds later our kaken lay on the ground, when the Itanium didn't hold even 96 kkeys/sec, a score that could be improved on even by a 486!"
Mooi stuk, op OC-ers.com, ondanks het overduidelijke "Wij hadden al een hekel aan Intel, en dit stukje is een perfecte aanleiding om ze nog meer te haten!"-ondertoontje.
t.net onderscheid zich juist doordat het nederlands is.. Als alles in het engels vertaald moet worden krijg je gewoon een kopie van zo'n engelse site. Veel van de informatie word nu vertaald en toegelicht in het nederlands. En dan? Alles in het engels en dan maar de zelfde teksten gebruiken? Weinig toegevoegde waarde lijkt mij. Laat alles maar mooi in het nederlands hoor.
Verwijderd
en zodra alles in het engels is dan is de charme er ook vanaf. Vind het nou net leuk om hier te lezen in het nl aangezien ik toch alleen maar engels tegenkom op het net.
Er zijn al veel sites die de review hebben gelinked:
The Register
Ace's Hardware
JC-News
AnandTech
Overclockers.com
GA-Hardware
TechReview
SysReview
CNEWZ
3dGameMan
Vage Italianen
Vage Spanjaarden
Vage Zweden
Vage Polen
Vage Tjechen
Vage Russen (3x)
Vage Duitsers (2x)
Allerlei forums
Dat is tot nu toe, ik verwacht dat er nog een aantal bijkomen
The Register
Ace's Hardware
JC-News
AnandTech
Overclockers.com
GA-Hardware
TechReview
SysReview
CNEWZ
3dGameMan
Vage Italianen
Vage Spanjaarden
Vage Zweden
Vage Polen
Vage Tjechen
Vage Russen (3x)
Vage Duitsers (2x)
Allerlei forums
Dat is tot nu toe, ik verwacht dat er nog een aantal bijkomen
Professioneel Hyves-weigeraar
Update:
X-Bit Labs
HardOCP
Ars Technica
Rizenet
Dualboot
IceGaming
POVray
Vage Fransen (2x)
Vage Jappanner
Meer vage Spanjaarden
Meer vage Duitsers
X-Bit Labs
HardOCP
Ars Technica
Rizenet
Dualboot
IceGaming
POVray
Vage Fransen (2x)
Vage Jappanner
Meer vage Spanjaarden
Meer vage Duitsers
Professioneel Hyves-weigeraar
sorry de hyperlink werkte niet goed. Nu welOp woensdag 24 januari 2001 15:09 schreef KIP het volgende:
[..]
Is dat nieuw: Alleen quoten, en verder niets toevoegen...:?
sorry dat ik het vergeten ben erbij te schrijven
As finishing touch god created the Dutch
Nog een toevoeging (wel een stukje met een andere achtergrond
)
http://www.fokzine.net/news.fok?id=5550

Oh ja... vergeet deze niet:
http://slashdot.org/articles/01/01/25/135201.shtml
http://www.fokzine.net/news.fok?id=5550
Oh ja... vergeet deze niet:
http://slashdot.org/articles/01/01/25/135201.shtml
nou leuk dat al die sites hebben doorgelinkt naar tweakers.net... 't gaat nu lekker traag hiero, omdat de servers de dataoverdracht niet aankunne...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Pagina: 1