Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Overige specs? Welke instellingen draait Oblivion? .ini getweakd?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Niks getweaked, gewoon standaard dingen, 800*600, HDR lighting is wordt niet ondersteund door de hardware en Bloom aan/uitzetten helpt ook niet. Het zit hem in een klein instellinkje maar ik kan hem niet vinden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
In de map "Mijn documenten" staat ergens een submap voor Oblivion met het bestand oblivion.ini. Daarin zitten meerdere verwijzingen naar shaders, die je makkelijk met CTRL+F kan vinden. Als je experimenteel enkele waarden van 1 naar 0 veranderd zou dat kunnen helpen.
Vooral onder het kopje "[Display]" staan er waarschijnlijk een paar die voor jou interessant kunnen zijn.
Vooral onder het kopje "[Display]" staan er waarschijnlijk een paar die voor jou interessant kunnen zijn.
As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen
Wat me opvalt is dat die rode stipjes alleen op de deur zitten zoals ik het zie. Weet je zeker dat het niet hoort. Heb je nog ene andere screenshots van die rode stipjes in een buitelocatie ofzo?