de "relaxview bril" iemand ervaring ermee?

Pagina: 1
Acties:
  • 536 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 14:57
Zoals het topic al zegt heeft iemand ervaring met de zogenaamde "relaxview bril"

Het is een soort van bril die de beelden dichtbij brengt, het idee lijkt me vrij goed maar er zijn nog geen reviews te vinden op het internet.

http://relaxview.nl/nl/default.php
Ook bij games zou het een "verrijking" van het game gevoel http://relaxview.nl/nl/toepassingen_games.php

Maar ik vraag me dus af of het niet bullshit is allemaal en iets wat je koopt en daarna ligt weg te rotten in een hoekje :P het idee is iig leuk :)

User Error -- Please Replace User

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 13:51

weebl

YARR!

Lijkt een beetje op die VR brillen uit de jaren 90. Als je je hoofd draaide draaide het beeld mee. Ik zou er bloed nerveus van worden en allesbehalve relaxen. Mocht dit ding alleen het beeld dat je normaal gesproken op je monitor zou zien tevoorschijn toveren, dan is het misschien wel leuk, maar of het het 250 euro waard is?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-02 10:09
Staat er bij die specificaties:

breedbeeldscherm, helder, fullcolour met goede resolutie
geluidservaring alsof je erbij bent (Dolby)
lichtgewicht, nog geen 200 gram
meer game-ervaring zonder verstoring van en uit de omgeving
werking op ogen net als bij laptop scherm (met gemak 3 uur achtereen gamen)
aan te sluiten op game consoles of (laptop) PC's
Amerikaanse technologie

Oh het is amerikaanse technologie dan koop ik het wel 8)7

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 13:32
ik zou vooral naar de resolutiess en het contrast kijken bij zon dingen. die is daar meestal laag omdat je eigelijk op een heel klein schermpje kijkt. het lijkt alleen groot omdat het heel dichtbij is

zou eigelijk wss nooit zoiets kopen , het is te weinig voor wat het is, en te duur

[ Voor 3% gewijzigd door successor op 10-04-2006 18:04 ]

Out of the box? What box? There is no box.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:52
resolutie van 320 x 240.... niet echt optimaal zeg maar, iets minder dan de helft van een CRT TV resolutie. Bij verzie 3.0 is het opgeschroeft naar 640x480 net geen mega pixel dus, maar ook meteen 150 euro duurder. Als je er een koopt, koop dan verzie 3.0. Maar dan nog niet echt een resolutie om over naar huis te schrijven. Maar goed genoeg vooe een dvd, maar niet voor een spel.