Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

csrrs.exe en taakbeheer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net wat zooi op mijn computer gekregen dat erg vervelend begon te doen.
Morpheus begon continu op te starten, heel irritant. En NAV gaf de melding van CSRRS.EXE
W32.Gabot volgens mij. Na verschrikkelijk gekloot dat ding verwijderd in de herstelconsole van windows, bleef eerst maar terugkomen, ook met dat tooltje van Symantec en veilig modes etc etc.

Goed, nu die zooi eraf, is mijn internetverbinding continu actief en behalve dat vraagt de firewall de hele tijd of MicroSoft Windows Explorer het internet op mag maar het belangrijkste nog wel is dat taakbeheer dood lijkt te zijn en ik geen processen meer kan zien. Weet iemand wat ik hier aan kan doen en niet zeggen opnieuw installeren want ik begin het BEU te worden met opnieuw installeren. Had net alles er opnieuw opgezet... iemand tips?

Die internetverbinding vertrouw ik helemaal niet, zoveel paketten er al zijn verstuurd en ontvangen... niet helemaal snor.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Liep helemaal falikant mis. Toch maar opnieuw geinstalleerd maar wil nu wel eens weten wat het echt was want vervelend was het zeker.
Gelukkig werk ik op netwerk en was niks belangrijks verdwenen maar toch hoogst irritant zo'n virus ding.

De dos-shell werkte ook niet meer op een gegeven moment en het commande CMD zei dat al een ander programma een DOS-Shell gebruikte....
Na een uurtje startte Windows ook helemaal niet meer op en was het dus sneller om maar ff opnieuw te installeren...