geen beeld meer op oude computer

Pagina: 1
Acties:

• bjongen
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-05-2024
Hallo allemaal;

Ik heb bij mijn ouders thuis nog een oude P3 draaien, welke ik gebruik voor incidenteel mijn e-mail te checken of een CD-tje te draaien als ik daar ben. Nu geeft deze computer echter sinds kort geen beeld meer. Ik heb de graf.kaart uit een andere PC er al ingedaan en ook al op een andere monitor+VGA kabel geprobeerd, dus aan beide kan t niet liggen. Nu is mijn vraag; waar kan t nog meer aan liggen. Het is een oude P3 computer van de Aldi. Deze heeft geen foutmeldingsschermpje on-board en geeft ook geen piepjes als foutmelding. Volgens mij start 'ie verder gewoon op (ik zie bijvoorbeeld diskette en CD-rom stations "tot leven komen"). Verdere specificiaties weet niet uit t hoofd; mochten deze relevant zijn voor t beantwoorden van mijn vraag, zoek ik deze wel even op. Dus nogmaals voor alle duidelijkheid mijn vraag: Mijn pc geeft in totaal geen beeld meer (dus ook niet bij het bioss deel van de boot, voordat windows (overigensW.'98) geladen wordt!). Wie weet waar dat aan kan liggen en wat ik - als computer leek - zou kunnen nakijken. Het is een oudere computer en ik wil eigenlijk niet meet t geld uitgeven aan een reparatie.
Ik hoop mijn probleem/vraag duidelijk is en dat iemand mij kan en wil helpen. Alvast hartelijk dank, met vriendelijke groet, Bart (webmaster@chrisrea.nl)

Verwijderd

Heb je al een BIOS reset geprobeerd? :)

Kijk dit ook eens door, erg handig: Hang en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 17:27 ]