Toon posts:

vista problemen met 7900gt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met windows vista

om aero in te schakelen heb je bepaalde drivers nodig met een ondersteuning van LDDM of WDDM models. op zich geen probleem zou je zeggen maar laat nou net deze kaart te nieuw zijn voor de 75.03 BETA versie van forceware. ik heb ook al 3 uur zitten rondsnuffelen op MSDN maar ook daar geen duidelijk antwoord weten te vinden dus vandaar dat het hier probeer onder de echte tweakers

iemand een idee hoe ik dus aero in kan schakelen met een 7900gt? of een link naar bepaalde websites die mij meer info kunnen geven?

edit: de build is 5342

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 19:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
hartstikke bedankt
ben hem nu aan het downloaden nu nog hopen dat het werkt.
bedankt tjtristan!

Verwijderd

Topicstarter
helaas doet deze het niet.
deze is alleen voor de february build en normaal zou ik het wel poberen maar hij geeft een foutmelding dus deze valt al weer af helaas.

iemand anders nog wat voor build 5342?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:31
Bij die 87.45 staat het volgende :
Both x86 and x64 drivers for anyone running vista. NVIDIA released the following alpha drivers for Windows Vista February Customer Technology Preview (CTP) build 5308.FebCTP_Final.060217-2200 or higher. The current ForceWare driver is a preview release that will enable you to test the basic features and capabilities of the new operating system. This driver has no performance optimizations included and has received limited stability testing.
Dus het lijkt er op dat hij bij nieuwere builds ook gewoon moet werken.

Oh ja :
To install the driver, Vista testers need to run a driver update and select the .inf file. The results vary, personally I find a significant performance increase in Windows Vista, with the Microsoft default driver resulting in 'choppiness' and display rendering lag.
Wat voor foutmelding geeft hij verder?

[ Voor 24% gewijzigd door sorted.bits op 10-04-2006 19:18 ]