Niesje schreef op woensdag 12 april 2006 @ 23:55:
* chicky schopt terug
Wat voor listbox, hoe vul je hem, hangt er (verder) nog code achter?
Formaat e/o positiegekoppeld aan cellen
Properties van de listbox bekeken?
Verandert alleen de listbox of het gehele blad / wijzigt er verder noog iets?
Welke Excel versie/servicepacks?
Bedoel je een combobox of een listbox (die twee worden nogal eens door elkaar gegooid?)
maw: zo op het eerste gezicht heb ik geen flauw idee
Hier antwoord op al je vragen:
- Het is een dood gewone listbox, die ik vul door een range aan te geven in de ListFillRange en er zit verder geen code aan vast.
- Properties an de listbox heb ik bekeken, maar kan echt niet vinden waardoor de grote van de tekst IN de listbox veranderd.
- Alleen de grootte van de listbox en de grootte van de tekst veranderd in de listbox, zo ver ik heb gezien veranderd er verder niets.
- Excel versie Offixe XP met alle SP's die er voor zijn. (autoupdate)
- Nee het is echt een listbox en geen comcobox.
Verder heb ik ook gemerkt dat in andere werkbladen waarin ik commandbuttons heb gebruikt (waar natuurlijk wel code achterhangt), een collega het probleem heeft dat als ze het werkblad print, de commandbuttons geheel naar links op het werkblad schuiven (collega gebruikt dezelfde excel sheets als ik en heeft dezelfde excel versie e.d. als ik). Met undo gebeurd er dan niets waardoor de cmd button terug naar de orginele plek schuift.
Heeft dit alles misschien te maken met de versie en/of servicepacks??
Het probleem is niet onwijs dringend, maar wel heeeel vervelend.
Zelf heb ik afgelopen week gegoogeld, maar kan echt niets vinden wat er maar op lijkt.
edit:
Vegeten te vermelden, maar zeer belangrijk:
Het veranderen van de listbox, gebeurd niet altijd. Een patroon heb ik nog niet kunnen ontdekken
[
Voor 9% gewijzigd door
chicky op 15-04-2006 15:36
]