Toon posts:

Teveel geluidproductie! hoe verminderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kast maakt naar mijn idee te veel lawaai, en wil dit nu gaan verminderen met niet al te hoge kosten. Ik zat misschien te denken aan waterkoeling? Hebben jullie tips voor het sterk verminderen van lawaai in een niet te dure uitvoering?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Goede ventilatoren, vooral 120mm fans kan je door middel van een weerstandje of draadjes verwisselen veel zachter laten draaien terwijl ze nog wel veel lucht verplaatsen. Een andere optie is geluidsdempende matten, maar zelf vind ik het resultaat daarvan nogal tegenvallen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Betere fans (Papst oid), hoe groter hoe beter :P Waterkoeling is een mogelijkheid maar zit nog wel een leuk prijskaartje aan vast hoor...

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:38
Als je ook even de moeite had genomen om te kijken op GOOGLE, daar zijn zat dingen te vinden, of anders hier in de GOT Search.

Hoe je waterkoeling moet toepassen, hoe je kunt investeren in meer ventilators maar op een lagere stroom zodat je toch genoeg beweging in je kast houd zodat de lucht verplaatst kan worden!

http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=howto+silence+pc&spell=1

Er zijn zat manieren die je had kunnen vinden! Bij deze hoop ik je een beetje op weg geholpen te hebben

discogs

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:30:
Mijn kast maakt naar mijn idee te veel lawaai, en wil dit nu gaan verminderen met niet al te hoge kosten. Ik zat misschien te denken aan waterkoeling? Hebben jullie tips voor het sterk verminderen van lawaai in een niet te dure uitvoering?
Stabiel, stil systeem voor o.a. games
[cooling]hoe krijg ik mijn computer helemaal stil?

Zou daar eens kijken en google gebruiken, er staan hier op het forum echt heel veel topic over dit onderwerp.

Waterkoeling is niet echt goedkoop, kan je beter een hele stille kast kopen zoals je ook in de verschillende fora kan lezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 15:48 ]

Pagina: 1