Als ik mijn pc opstart krijg ik een bewegen schermpje te zien met warning! refresh rate out of range.. dit is alleen bij het opstarten.. zodra windows geladen is is het weg.. iemand enig idee waar t aan ligt??
wat meer info aub
Wat voor videokaart, wat voor monitor, hoe heb je deze op elkaar aangesloten?
Wat voor videokaart, wat voor monitor, hoe heb je deze op elkaar aangesloten?
Hier kon uw advertentie staan
Dan geeft je videokaart een te hoge verversingssnelheid door aan het scherm, kans is groot dat het een TFT betreft.
Zolang het je niet ergert hoef je er in principe niets aan te doen...
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
ok dus t is niet erg ofzo?DarthPlastic schreef op maandag 10 april 2006 @ 14:08:
Dan geeft je videokaart een te hoge verversingssnelheid door aan het scherm, kans is groot dat het een TFT betreft.
Nou, niet erg, als jij je pc opnieuw wil installeren of iets in de bios wil veranderen en je krijgt geen beeld dan zou ik dat toch redelijk erg vinden hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door dennis112 op 10-04-2006 14:19 ]
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Er staat dat je iiyama 640 x 480 zou moeten ondersteunen, maar het zou alsnog kunnen dat hij geen zin heeft om het weer te geven.
Vaak krijg je deze melding bij resolutie's of refresh frequenties die het scherm niet kan weergeven.
Dat je tijdens het opstarten een te hoge verversings frequentie aangeleverd krijgt door je videokaart lijkt me zeer sterk, maar je zou wellicht eens kunnen testen met een andere.
(Wat die 9600 XT precies doet weet ik natuurlijk niet... ik had er met mijn Asus 9600XT + Samsung 913N iig geen last van).
Vaak krijg je deze melding bij resolutie's of refresh frequenties die het scherm niet kan weergeven.
Dat je tijdens het opstarten een te hoge verversings frequentie aangeleverd krijgt door je videokaart lijkt me zeer sterk, maar je zou wellicht eens kunnen testen met een andere.
(Wat die 9600 XT precies doet weet ik natuurlijk niet... ik had er met mijn Asus 9600XT + Samsung 913N iig geen last van).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Pagina: 1