Ik heb hier een HP ML 350 staan met 2x 72Gb in raid 1. En daarbij wil ik een losse WD 80Gb IDE aansluiten. Hierop draait windows 2003 small business server. In windows zelf wordt de 80Gb wel herkend en je kunt er gewoon in. Maar nu heb ik geprobeerd om een Ghost image te maken van de Raid 1 array en dit lukte niet, na het rebooten van de pc start ghost op in Dos maar daarin ziet hij geen IDE schijf.
Zelf heb ik en een collega al flink aan het zoeken geweest op google/HP site. Naar e.v.t bios updates,drivers en of het uberhaupt wel mogelijk is, maar zonder bruikbaar resultaat. In de bios kun je niet eens zien of er wel een IDE schijf herkend wordt. Weten jullie mischien een oplossing voor mijn probleem?
Zelf heb ik en een collega al flink aan het zoeken geweest op google/HP site. Naar e.v.t bios updates,drivers en of het uberhaupt wel mogelijk is, maar zonder bruikbaar resultaat. In de bios kun je niet eens zien of er wel een IDE schijf herkend wordt. Weten jullie mischien een oplossing voor mijn probleem?
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!