Toon posts:

Emule + WinRAR veel corrupte archieven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd zijn bijna alle archieven die ik van emule trek volgens winrar corrupt. Dat wil zeggen hij begint met alles uitpakken maar op het einde van een bestand geeft hij aan dat er een CRC fout opgetreden is. Het gaat vooral om grote RAR bestanden van 1GB+.

Voorheen heb ik hier bijna nooit last van gehad?

Edit: hmmm 7-zip pakt ze wel goed uit? Maar geeft bij sommige files wel een CRC melding; de bestanden erin werken dan echter gewoon perfect?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 13:16 ]

Verwijderd

Dit valt onder Warez.
;)

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-07 10:11

frankknopers

Goud is geen geld

Dat komt bij mij ook wel eens voor. Maar het zijn niet voor niets warez he. ;)

Goud is geen geld

Verwijderd

als je met winrar iets uitpakt en die begint dan te zeuren met crc errors etc ga dan naar "Extract To" en vink linksonderin aan "Keep broken files" als het goed is loopt die dan door maar je krijgt de errors wel maar als je geluk hebt is die netjes uitgepakt en normaal te gebruiken

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 16:29:
als je met winrar iets uitpakt en die begint dan te zeuren met crc errors etc ga dan naar "Extract To" en vink linksonderin aan "Keep broken files" als het goed is loopt die dan door maar je krijgt de errors wel maar als je geluk hebt is die netjes uitgepakt en normaal te gebruiken
Dan heb je dus wel brak en onbetrouwbaar spul op je PC staan. Die CRC error melding is er niet alleen om je te treiteren ofzo :o

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is dat ik hier nog nooit last van gehad heb... alleen recent. Overigens kan k ze wel uitpakken met 7-zip maar die geeft ook de melding, kzal eens proberen of de files dan ok zijn...

Doet emule geen CRC check na het downloaden?

En wie zegt dat het warez zijn ;)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2006 @ 16:24:
Doet emule geen CRC check na het downloaden?
Zeker wel. Op iedere chunk van 9,28MB wordt een check gedaan, en als het hele bestand klaar is wordt de hashcode ook nog eens overnieuw uitgerekend. De kans is 0,0 dat je ook maar 1 bitje verschillend hebt staan vergeleken met het origineel als je download klaar is.

Ik denk eerder dat je 't moet zoeken in je HDD of ramgeheugen. Of misschien zijn die bestanden gewoon corrupt..

Siditamentis astuentis pactum.

• ajslaghu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 21:39
probeer het eens met een recente shareware versie van winrar. Vaak geven implementaties in andere applicaties niet die nieuwste rar versie compatibiliteit.

Als je het absurde aanneemt, kan je het tegenover gestelde bewijzen ??

Verwijderd

Topicstarter
Of download meteeen iso files ipv rar files dat werkt ook, maar vanwaar de kick :D
Pagina: 1