Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[SHOP] Dell - Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee Tweakers,

ik keek even bij jullie pricewatch voor een Laptop en het viel mij op dat Dell niet opgenomen was in deze rubriek (ben ik hier goed met de vraag?). Nu wil ik dus een laptop kopen en vroeg ik mij af of de aanbieding van Dell een goeie deal is? Ik ben niet heel erg thuis in de laptop wereld maar deze laptop scheen toch een stuk goedkoper te zijn dan vergelijkbare modellen in jullie Shop list. Kan iemand mij wat meer informatie geven of dit een goed idee is? alvast onwijst bedankt.

http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

het gaat om de meest rechtse: inspiron 1300

- p.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zoals je in de Buyers Zone FAQ *laatste update - 15-07-2004* kunt lezen, is dit forum bedoeld voor vragen en opmerkingen aangaande het 'kopen'-gedeelte op Tweakers.net, met name Pricewatch, ShopSurvey en Vraag & Aanbod

Het is dus niet de bedoeling hier alle vragen omtrent kopen' of 'online winkels' te dumpen. Adviestopics over 'Welke laptop moet ik kopen', horen hier al helemaal niet thuis. Voor dat onderwerp is er Complete Systemen & Laptops, maar ook daar zal er van je gevraagd worden dat je zelf enig ondezroek verricht en aangeeft wat je wensen en eisen zijn (gamer, office, programmeur, ...?) en waarom je precies twijfelt tussen dit en dat model, en dergelijke. "Is dit een goede laptop?" is dan ook geen goede topicstart :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
^^ :)

Dit topic is gesloten.