[USB] i-Stick wordt niet meer herkent

Pagina: 1
Acties:

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
Ik weet niet of ik in het juiste sub-forum zit...

Ik heb een PQI i-Stick van 1 gig, als ik deze nu in een pc prop geeft ie de melding "Het USB-apparaat wordt niet herkend"

Nu had ik het dus precies even gebruikt als backup om wat belangrijke bestanden op te zetten terwijl 1 van mijn pc's werd her-installed.

Nu zit ik dus mooi, heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

Het gaat om de volgende stick:Afbeeldingslocatie: http://www.pqi1st.com/image/istick2128.jpg (maar dan de 1 gig uitvoering)

Ik heb het op verschillende pc's geprobeerd en geprobeerd om drivers te vinden en te installen maar niets helpt dus...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025
/bump

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:50
Waarvoor zou je een driver nodig hebben? Het is toch gewoon een USB-stick? Zoek een computer waarvan je zeker weet dat andere USB sticks wél werken en stop deze zonder te rommelen aan drivers daarin. Als het dan nog niet werkt begin ik eerder aan je stick te twijfelen.

^ Wat hij zegt.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier hetzelfde probleem. Heb het "opgelost" door zo'n USB verlengkabel (die je ook vaak bij MP3 spelers enzo krijgt) er tussen te doen. Dan wordt ie wel herkend.

Misschien geen goede oplossing, maar het is in ieder geval een die werkt en waardoor je je data terug kan krijgen.

Een betere oplossing is ook bij mij meer dan welkom. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?