Toon posts:

crystal reports koppelen subrapporten

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
de subrapporten in crystal reports zouden aan het hoofdrapport gekoppeld kunnen worden en vervolgens ook vanuit dat hoofdrapport aangestuurt worden.
deze koppeling heb ik gevonden en die is makkelijk te maken, alleen hoe vanuit het hoofdrapport kan worden aangegeven wat ik te zien wil krijgen in de subrapportages lukt nog niet.
ik heb het idee dat ik alles al geprobeert heb, zou heel fijn zijn als iemand me hiermee kon helpen

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Kan je iets meer vertellen over hoe je rapport opgebouwd is? Hoe wordt je data gegroepeerd, wat staat in het hoofdreport en wat in het sub?

Living the American Dream

Verwijderd

Iets meer informatie kan wel handig zijn ja.
alleen hoe vanuit het hoofdrapport kan worden aangegeven wat ik te zien wil krijgen in de subrapportages lukt nog niet.
Wat wil je hiermee precies doen, is niet helemaal duidelijk uitgelegd :?

Want als je eenmaal je sub aan je hoofdrapport heb gekoppeld krijg je de waarden in je sub te zien welke een relatie hebben met je gemaakte koppeling.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in mijn hoofdrapport alle vragen staan, in het subrapport staan de afgesloten vragen.
De groepen zijn gemaakt op basis van een datum, en die groepen zijn per week. Op die manier kan ik een wekelijkse telling maken van het aantal vragen dat in een bepaalde week binnengekomen is(hoofdrapport) en hoeveel vragen in een week afgesloten is(subrapport).
Maar als ik nu een overzicht van een bepaalde periode wil, moet ik dan in hoofd- en subrapport mijn selectie aanpassen of kan dit door die koppeling simpeler.