[XP] welkom scherm blijft 30 sec hangen.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• 2strong4you
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-03-2021
hallo,

Als ik mijn pc aanzet dan blijft het blauwe welkom scherm ongeveer 30 sec hangen en vervolgens gaat hij naar mijn bureaublad. Normaal gesproken duurt dat bij mij ongeveer 5 sec.

Ik zou niet weten wat het probleem is kan iemand mij hier bij helpen?

Windows Prof XP sp2

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

2strong4you,

Zoals je misschien weet vinden wij het op GoT belangrijk dat je duidelijk aangeeft wat je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan hebt. Vertel dus eens :)

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:00

BasilFX

BasilFX

Dit heb ik ook wel eens meegemaakt. Bleek dat windows begon te zeuren over dat mijn wachtwoord verliep, maar dit niet liet zien. Probeer eens naar je account instellingen te kijken en naar mogelijke policies voor het wachtwoord.

[ Voor 6% gewijzigd door BasilFX op 10-04-2006 21:03 ]

http://www.basilfx.net

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
mijne kan rustig een onbepaalde tijd hangen maar als ik ctrl alt del ram dan gaat hij direct door

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
* Gomez12 gokt op dhcp....

• 2strong4you
DECOY88 schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:08:
mijne kan rustig een onbepaalde tijd hangen maar als ik ctrl alt del ram dan gaat hij direct door
klopt heb ik ook geprobeerd dan ramt hij gewoon door maar kan ik nog niks doen. Ook al mijn pictogrammen zijn nog niet te zien.

• 2strong4you
Zou wel kunnen maar hoe los ik dat dan op ???

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien kun je op die tip eens Google'n of wat zoekwerk verrichten hier op GoT.
Je hoeft op dit forum niet te verwachten dat alles je helemaal wordt voorgekauwd.
Je hebt ook nog steeds niet aangegeven wat je zelf al hebt geprobeerd.
Misschien heb je dit pas sinds kort, wellicht zelfs sinds je iets hebt geinstalleerd ofzo?
Probeer via MSCONFIG eens wat overbodige zooi uit te schakelen tijdens het opstarten, scheelt al weer behoorlijk in de opstarttijd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

2strong4you schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:51:
Zou wel kunnen maar hoe los ik dat dan op ???
Je had zo'n haast met het lezen van de andere replies dat je de mijne bent vergeten - ik geef je dus even rustig de tijd om mijn reply te lezen. Open daarna maar een nieuw topic wat daar wel aan voldoet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.