Flash adv trekt cpu-load naar 100%

Pagina: 1
Acties:

• Xorgye
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-10-2024
Hmmm, bij het rondzoeken of mijn vraag misschien al gesteld was kwam ik ff wat andere dingen tegen die ik ook maar meteen noem:
-Hoe berijk ik de 'frontpage' weer als ik naar iets als 'nieuws' of zo ben gegaan? Alles is te doen via de knoppen bovenaan... behalve de frontpage vinden... Natuurlijk heb ik onder me startpagina www.tweakers.net staan, maar dat moet natuurlijk niet de manier zijn om er terug te komen ;) (Al gevonden... na meer dan een jaar zoeken :P )
-Hierboven staat een topic van het mergen van GoT en gewone T... zijn jullie hier nog mee bezig? Heeft het zin dit uit te voeren door de linkjes er binnen uit te voeren en je namen te 'mergen'? Kunnen jullie t niet echt 1 naam maken? Na 4 jaar van t begin van die thread moet t toch zo langzamerhand wel langs alle commissies zijn geweest :)

Dan maar de vraag waarom ik dit draadje opende:
Ik heb een redelijke compu (Cel 1300, 600mb ram, WinXP) en vind die pagina perfect laden, vooral voor ff die 'quick-read van n paar milliseconden waarmee we bepalen of de informatie op de site aantrekkelijk is of niet' ;) Helaas staat er af en toe een flash banner, zoals die van WarChild nu. Dat is nog niet eens het probleem, maar jullie hebben een leuke engine achter de site die de advertentie verwijdert zo gauw je op n knopje er boven hovert... perfect! Alleen trekt t me cpu-load naar 100% als r een flash-advertentie onder staat die weg word gedrukt...

Oowjah, zie nu n reclame van zomerinfrankrijk maar die word wel normaal weg gedrukt... Die van WarChild met die pen geeft dun n probleempie...

[ Voor 11% gewijzigd door Xorgye op 10-04-2006 00:52 . Reden: *niet elke adv* ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Met betrekking tot de merge: Er wordt nog gewacht op de nieuwe forumsoftware (1.9.4), en die is bijna klaar. Na de merge krijg je echt één account, dus het is niet alsof alleen je 'namen' gemerged worden :P . En die linkjes uitvoeren heeft inderdaad daadwerkelijk effect :) .

DM!