Toon posts:

De source van Toolbar Software, zelfde als zel maken ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Misschien hoort deze in Programming thuis ?)

Ik wilde graag een eigen toolbar maken voor wat ik zelf handig vindt om te gebruiken. Er zijn ontzettend veel programma's te vinden die dit kunnen, maar zelf kan ook blijkbaar.

Ik heb gekozen om ToolBarStudio te testen in de DemoMode wat er goed bevalt. Wanneer deze software de toolbar gemaakt heeft en installeert blijken er maar een klein aantal bestanden geinstalleerd te worden, waaronder een xml-bestand dat eigenlijk de gehele toolbar omvat voor de functies + layout.

Software kost altijd geld, maar wij zijn tweakers !! >:)

Ik vraag me af of de software die ToolBars kan maken voor IE op dezelfde manier werkt als dat je hem zelf maakt volgens de Microsoft manier. Ik heb gezocht in de bron van bijvoorbeeld ToolBarStudio en kan geen CopyRight vinden. Dit kan komen omdat de manier van MicroSoft gebruikt wordt + .dll en hier geen eigen Copyright op gegeven mag worden, of dat er niet aan gedacht is; lijkt me sterk.

Hier op het forum staan ook veel verwijzingen naar de MS manier op het Technet, is dit dan eigelijk de enige manier en maken de programma's hier gebruik van doormiddel van een Bruikbare interface te ontwerpen zodat iedere leek dit kan maken ?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het maken van Toolbars ? Wellicht kan deze persoon mij vertellen of de manier van Toolbars altijd hetzelfde moeten zijn.