Toon posts:

lightscribe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ,

Kan er iemand mij eens voort helpen ???
Ik heb een NEC DVD_RW ND 4551A gekocht en ze hebben mij vertelt dat deze labels kan branden op de dvd rom . Kan er mij iemand vertellen hoe je dit juist moet doen ?? moet ik nog andere drivers installeren voor deze functie ?? Een software program heb ik al om te branden , maar de dvd brander doet het niet .

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:20

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:45:
Hey ,

Kan er iemand mij eens voort helpen ???
Ik heb een NEC DVD_RW ND 4551A gekocht en ze hebben mij vertelt dat deze labels kan branden op de dvd rom . Kan er mij iemand vertellen hoe je dit juist moet doen ?? moet ik nog andere drivers installeren voor deze functie ?? Een software program heb ik al om te branden , maar de dvd brander doet het niet .
Speciale DVD's.

Wat bedoel je met "de dvd brander doet het niet"?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Dat gaat dus niet zomaar op elke DVD. Daar moet je Lighscribe schijfjes voor kopen.
Die hebben een speciaal laagje die zwart wordt als er met een laser op geschenen wordt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De eerste hit die ik krijg op Google als ik je topictitel intik is de volgende:

http://www.imation.nl/products/lightscribe_media/index.html

Het lijkt me dus dat je er wel uit moet komen met een beetje eigen inzet. Mocht je opnieuw een topic overwegen te openen stel ik voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens doorleest voor je dat doet; om te begrijpen wat we wel van je verwachten voor je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ludo
  • Laatst online: 01-03 18:17
En een NEC brander doet dus niet aan LightScribe, maar aan LabelFlash :Y)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ludo schreef op zondag 09 april 2006 @ 23:13:
En een NEC brander doet dus niet aan LightScribe, maar aan LabelFlash :Y)
Oeh, nog exotischer :P
En de schijfjes daar voor zijn nog duurder (2 euro per stuk tegen minder dan 1 voor een lightscribe schijfje).
Alleen NEC en Fuji hebben Labelflash schijfjes, dus zijn ze moeilijker te krijgen dan Lightscribe schijfjes. Is ook niet echt goed voor de prijs.

Labelflash zou wel beter contrast leveren, maar dat zie je alleen maar als je de disc beweegt in goede belichting.

info: http://www.tomshardware.c...flash_vs_lightscribe_dvd/

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reply's op mijn post !!!!!!!!! _/-\o_
(Even voor Spider ) Als ik het zelf had gevonden op het internet , dan had ik geen topic geplaatst .
Ik zal nog eens verder zoeken en kom er dan misschien wel uit , anders horen jullie het wel.

• Klippy
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

Zover ik weet heeft momenteel alleen Nero LabelFlash ondersteuning. In het begin een speciale editie van 6.6.1.3, maar zo te zien zit het nu in alle Premium versies vanaf 7.0.8.2.
En die wordt niet altijd standaard meegeleverd.
Dus kijk even na of je die hebt.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1