Er was net een bericht dat de computer onvoldoende virtueel geheugen heeft, toen er enkele applicaties open stonden. Is dit hetzelfde als Ram geheugen? En waar kan ik zien hoeveel Ram geheugen de pc heeft? Want ik ben niet zo goed in het hele Windows gebeuren
dank uwel
virtueel geheugen zal hij wel aangegeven hebben denk ik... dit kan je vergroten bij je systeem opties.
ook in dat scherm.. rechtermuisknop deze computer --> eigenschappenVerwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 22:08:
ok, toch enig idee waar ik het de hoeveelheid ram vind?
verder is dit wel heel basic.
Hij gebruikt dan schijfruimte. Standaard op C: (ook wel pagefile genoemd)
Je hebt dus te weinig vrije ruimte op partitie C:, waar windows op staat.
Je hebt dus te weinig vrije ruimte op partitie C:, waar windows op staat.
Verwijderd
ALs je zelf nog nooit aan de instellingen voor het virtueel geheugen hebt gezeten staat dit op automatisch door windows laten beheren. De enige conclusie die ik hieruit kan trekken is dat je Harddisk in dit geval de c drive is volgelopen met programma downloads en de rest.
Leegmaken die zooi kijk wat je nog nodig heb uninstalleer games whatever zorg voor meer ruimte op je schuif en dan zal windows het virtuele geheugen automatisch uitbreiden.
Defragmenteren kan ook helpen bedenk ik net .
eerst defragmenteren en dan als de problemen er nog zijn bestanden verwijderen.
Leegmaken die zooi kijk wat je nog nodig heb uninstalleer games whatever zorg voor meer ruimte op je schuif en dan zal windows het virtuele geheugen automatisch uitbreiden.
Defragmenteren kan ook helpen bedenk ik net .
eerst defragmenteren en dan als de problemen er nog zijn bestanden verwijderen.
Peterpc,
Welkom op GoT
Wij hebben op GoT een heleboel spelregels opgesteld waar een topic aan moet voldoen en deze opgeschreven in allerlei FAQs en policies. Je topic voldoet hier duidelijk niet aan, dus ik pak even de drie belangrjkste regels eruit:
Welkom op GoT
Wij hebben op GoT een heleboel spelregels opgesteld waar een topic aan moet voldoen en deze opgeschreven in allerlei FAQs en policies. Je topic voldoet hier duidelijk niet aan, dus ik pak even de drie belangrjkste regels eruit:
- Geef duidelijk en helder aan wat je vraag of probleem is - vertel hierbij zo veel mogelijk relevante informatie en achtergrond info.
- Geef aan wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem of vraag op te lossen - waar heb je bv. al eens opgezocht en wat heb je al zelf geprobeerd? Neem dit op in je topicstart zodat wij geen dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt
- Kies een topic titel die duidelijk aangeeft wat je vraag of discussiepunt is. Ben hierbij zo beschrijvend mogelijk en let op dat wij in Windows Operating Systems verwachten dat je de Windows versie tussen vierkante haakjes zet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()