Je hebt in februari nog een nickchange gehad. In principe staan we eens per anderhalf jaar een nieuwe nick toe, dus daarvoor moet je nog grofweg zestien maandjes geduld oefenen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Whoei .. mijn geduld is al niet zo groot ..
Meer accountjes aanmaken mag ook niet ..
Oftewel .. wachten
Meer accountjes aanmaken mag ook niet ..
Oftewel .. wachten
Nou, je kan de komende zestien maanden natuurlijk gebruiken om na te denken over een nick waar je wel voor langere tijd tevreden mee bent 
In elk geval hebben we liever niet dat nicks al naar gelang iemands stemming veranderen, en ook iemand die steevast elke achttien maanden een nickchange laat uitvoeren gaan we na verloop van tijd als minder liev beschouwen
Nicks zijn daar toch iets te belangrijke herkenningspunten voor.
Neem (tzt
) in elk geval even Nickchange regels *updated* door, daar staan de GoT-regels in. Voor de FP zijn deze regels vrijwel ongewijzigd van toepassing, zoals in de faq van dit subform staat beschreven.
In elk geval hebben we liever niet dat nicks al naar gelang iemands stemming veranderen, en ook iemand die steevast elke achttien maanden een nickchange laat uitvoeren gaan we na verloop van tijd als minder liev beschouwen
Neem (tzt
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ehm, nickchange SVP
.
zou nick gechanged kunnen worden naar Jan aub
.
is al bezet zie ik
zou nick gechanged kunnen worden naar Jan aub
is al bezet zie ik
[ Voor 19% gewijzigd door JanW op 12-04-2006 20:37 ]
Yup, en dat account is recent gebruikt ook, dus dat gaat niet door 
Maar omdat een eigen topic voor een nickchange gewenst is, en om dus te voorkomen dat dit een nickchangediscussieverzameltopic wordt gooi ik deze even dicht
Maar omdat een eigen topic voor een nickchange gewenst is, en om dus te voorkomen dat dit een nickchangediscussieverzameltopic wordt gooi ik deze even dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()