WoW loopt vast bij het accepteren van de voorwaarden

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb nu al een paar geprobeerd om world of warcraft te installeren. Helaas kom ik aan het spelen niet toe omdat bij het 2-de scherm van het accepteren van de voorwaarden mijn pc compleet vastslaat. Het geluid komt in een loop, het beeld bevriest en ik kan ook niet meer terug naar mijn bureaublad. Resetten is het enige wat er dan op zit.
De eerste keer dat het probleem zich voor deed dacht ik nog dat het misschien lag aan het feit dat de pc lang niet geformatteerd was. Dit heb ik nu gedaan. Helaas verandert dit niks aan het vastlopen.

dit is mijn systeem:

AMD Athlon xp 2200
512 mb ram
Geforce 2 mx 64 MB

Verder heb ik de laaste drivers geïnstalleerd.

Kan iemand mij helpen, heeft iemand dit probleem zelf ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik kan me herinneren dat er laatst iemand was met installatie problemen omdat de processor van zn systeem was geoverclocked. Mocht dat bij jou het geval zijn: even de OC uitzetten en kijken of dat helpt.

Verder zou ik niet weten waardoor een dergelijke vastloper veroorzaakt wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm nee, geen sprake van een OC hier... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
is de cd schoon?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:22

Croga

The Unreasonable Man

Meteen na het accepteren van de voorwaarden zal WoW contact zoeken met de server. Heb je mischien een firewall geinstalleerd staan? Of virus/spyware tools die roet in het eten kunnen gooien?

Overigens zijn je specs wel érg minimaal voor het spelen van WoW. De grafische kaart zal het niet trekken, en ook 512MB is een beetje magertjes voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05-2024
The system requirements for World of Warcraft:

PC:

* Processor: 800MHz or higher CPU.

* RAM: 256Mb or more.

* Video: GeForce 2 or better

* Hard Drive Space: 3Gb or more available.

* DirectX 9.0 or above.
WoW is echt geen heel zwaar spel hoor. Kijk anders ook even op het Technical Support Forum. Of gewoon op de officiële site onder support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Jesseh schreef op maandag 10 april 2006 @ 07:59:
WoW is echt geen heel zwaar spel hoor. Kijk anders ook even op het Technical Support Forum. Of gewoon op de officiële site onder support.
Of speel jij het gewoon eens een keer... En dan liefst met een paar leuke addons....
Met de hoognodige addons voor endgame content heb je al 128MB nodig voor alleen de addons.

Die "officieel ondersteunde hardware" lijsten zijn leuk als je 800*600 op laagste detail wilt spelen, maar als je een beetje hedendaagse setup qua scherm hebt (17" TFT op 1280*1024) trek je het echt niet met een GF2MX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Croga schreef op maandag 10 april 2006 @ 08:06:
[...]

Of speel jij het gewoon eens een keer... En dan liefst met een paar leuke addons....
Met de hoognodige addons voor endgame content heb je al 128MB nodig voor alleen de addons.

Die "officieel ondersteunde hardware" lijsten zijn leuk als je 800*600 op laagste detail wilt spelen, maar als je een beetje hedendaagse setup qua scherm hebt (17" TFT op 1280*1024) trek je het echt niet met een GF2MX
:D ik begrijp wat je bedoelt maar dit is dus voor de weekenden dat ik bij mijn ouders logeer. Mijn eigen PC is gelukkig een aantal malen sneller en daar draait WoW schitterend op. Verder heeft mijn probleem niks te maken met de firewall of connecten etc. omdat ik daar namelijk niet eens kom.
Zoals ik al zei: het spel loopt vast bij het accepteren van de gewijzigde voorwaarden. Ik kom niet eens bij het inlogscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Anoniem: 95822 schreef op maandag 10 april 2006 @ 08:15:
:D ik begrijp wat je bedoelt maar dit is dus voor de weekenden dat ik bij mijn ouders logeer. Mijn eigen PC is gelukkig een aantal malen sneller en daar draait WoW schitterend op. Verder heeft mijn probleem niks te maken met de firewall of connecten etc. omdat ik daar namelijk niet eens kom.
Zoals ik al zei: het spel loopt vast bij het accepteren van de gewijzigde voorwaarden. Ik kom niet eens bij het inlogscherm.
Zoals al gezegd: Meteen na het accepteren van de voorwaarden, voordat je het inlogscherm krijgt, wordt er een verbinding met de WoW servers gelegd om de "daily news" op te halen. Als je dus op "accept" kunt klikken bij de voorwaarden, dan kan het al een netwerk progsel zijn wat het probleem oplevert.

[edit]hmmm... zie net dat het al tijdens het acceptatie scherm is.... Dan wordt het een ander verhaal... Blizzard techies al gecontact? Lijkt me in deze de enige oplossing nog :(

[ Voor 12% gewijzigd door Croga op 10-04-2006 08:33 ]

Pagina: 1