Wanadoo Livebox

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• albatrosX1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11-2025
Hallo

Ik heb een probleempje met m'n livebox.
Elke keer als ik een port probeer toe te voegen bij de firewall gaat er iets mis.
ik vul alles goed in, daarna vraagt ie of ik nu of later op wil slaan, klik ik op nu, na 10 sec krijg ik te zien dat alles op is geslagen. Maar als ik weer firewall click, is die port niet bijgekomen. Ik heb geprobeert om de livebox te reseten, restarten, geen effect.
Ik kan geen nieuwe poorten meer toevoegen.
kan iemand mij meer vertellen ?

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 22:04
screenshot zou wel handig zijn,..

kleine tip:
2 keer zelfde port (op ander local ip adres)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb je onder Firewall al een aantal poorten staan? Er is namelijk een maximum van acht.
Een quote uit [rml][ Wanadoo] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel X)[/rml]:
Is er een manier om meer dan 8 LAN servers aan te maken, of is 8 echt het uiterste limiet? En kunnen er ook ranges geforward worden :? ?

• Ja, er kunnen meer dan 8 LAN servers aangemaakt worden en ja, er kunnen ranges geforward worden. Het is dankzij de brakkige vertaling en achterlopende firmware, waardoor het nog zo onbekend is en onmogelijk lijkt. Hier wordt uitgelegd hoe je te werk moet gaan om het wel te realiseren :Y) Mocht het nog te onduidelijk zijn, laat het dan even weten, dan herschrijft LinuX-TUX hem helemaal onderbouwt met plaatjes voor de verandering

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak - Liveboxen en consorten zijn toch echt netwerkspullen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.