Dead or Alive 2 Ultimate extra mannetjes

Pagina: 1
Acties:

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Hoe kan ik in Dead or alive ultimate extra mannetjes halen? Er staan nog 3 vraagtekens, maar ik heb geen idee hoe ik die kan halen. Ik heb met idereen de story al uitgespeeld, maar daar krijg je alleen maar verschillende kostuums mee.

Hallo met Tim

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:57

Piggen

Lekker bakkie

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12 16:56
Volgens mij kun je via google toch wel een antwoord hierop vinden?

Character Unlocks: Play through Story mode on the listed difficulty setting
(or harder) with the other stage settings set to default.
1. Bayman: Leon on Normal
2. Tengu: All Story Mode characters on Easy
3. Hitomi: Ein on Normal with DOA3 save (or certain other game saves,
unconfirmed)

Hier meer secrets!!

• Pkunk
Je moet er maar net komen om op character unlocks te googlen ;)

Hallo met Tim

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Timlog schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:41:
Je moet er maar net komen om op character unlocks te googlen ;)
Dat lijkt mij behoorlijk voor de hand liggen aangezien er complete sites zijn toegewijd aan unlocks voor games ;)

• Pkunk
Crash schreef op maandag 10 april 2006 @ 13:20:
Dat lijkt mij behoorlijk voor de hand liggen aangezien er complete sites zijn toegewijd aan unlocks voor games ;)
Noumoe, da's natuurlijk niet helemaal (lees: helemaal niet) waar. Als ik zoek naar DOA2 of Dead or Alive 2, of Dead or alive 2 extra charaters. met of zonder aanhalingstekens op allerlei verschillende manieren, en dan op een heleboel sites kom voor DOA2 en als dan op geen van die sites iets staat over characters unlocken, hoe moet ik dan in godsnaam weten dat ik character unlocken moet intikken? Laat staan dat ik dan weet dat er een heleboel sites voor zijn. Grom. :)

Om verder geneuzel te voorkomen check even je mail en gooi snel dit topic dicht :P

Hallo met Tim

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12 16:56
offtopic:
* Ik zou bij dit soort dingen altijd op: spel faq of walkthrough. Works like a charm, behalve natuurlijk als het niet bestaat...

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
@Timlog: het is een kwestie van zoeken met de juiste steekwoorden :) Hiernaast zijn er gewoon websites die hele lijsten van cheats, walkthroughs en faqs verschaffen voor spellen. Een hele bekende is www.gamefaqs.com. Je moet het natuurlijk maar net weten en er bekend mee zijn, maar opzich had je dit zelf moeten kunnen vinden :)

Dit topic blijft overigens gewoon open. De vraag is gesteld, antwoorden en suggesties zijn gegeven, dus dit topic zakt vanzelf weg :Y)
Pagina: 1