Toon posts:

Mp3 speler met playlist

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een mp3-speler met playlist, maar wel een waar je zelf liedjes in kunt voegen en weg halen op je mp3 speler als je onderweg zit(niet met mappen enz.). zelf zat ik te denken aan de ipod maar ik weet niet of die, deze functie heeft. Weet iemand ofdat die deze functie heeft? of is er een andere?

Verwijderd

Weet niet hoe het met anderen zit, maar de I-Pod kan dit in ieder geval.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Nevermind

[ Voor 89% gewijzigd door webfreakz.nl op 09-04-2006 19:27 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Ik denk dat de meeste mp3-spelers deze functie wel hebben, zeker de iets 'duurdere'.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 19:27:
Weet niet hoe het met anderen zit, maar de I-Pod kan dit in ieder geval.
dus bij de ipod kan ik bijv. verschillende cd's erop zetten en dan verschillende playlists maken met liedjes die ik leuk vind.

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08-2025
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 20:10:
[...]

dus bij de ipod kan ik bijv. verschillende cd's erop zetten en dan verschillende playlists maken met liedjes die ik leuk vind.
Als het goed is wel, maar (bijna) elke duurdere mp3-speler heeft deze functie wel
Als je er een wil kiezen is dit niet een eis waardoor er veel afvallen.
Je kan ook een Creative kopen, of iRiver

Bekijk wat je nog meer van zo'n speler verwacht, en hoeveel je ervoor wilt betalen, zodat je een betere keuze kan maken

[ Voor 13% gewijzigd door TheTMC op 09-04-2006 20:34 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Dit is heel goed zelf te vinden door online handleidingen te lezen. Iedere fatsoenlijke (mp3-speler) fabrikant heeft ze wel ergens op de website staan. Ga dus op zoek naar een paar MP3-spelers die jou aanspreken, dan wel qua prijs, dan wel wat overige functies betreft en zoek dan de handleiding erbij. Een goed start zijn webshops met "MP3" in de naam...

Deze gaat dicht, ook omdat de vraag eigenlijk in Portable Media Devices hoort. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.