Als ik mijn laptop (Acer Aspire 5672WLMI nog geen week oud) uit stand-by of slaapstand haal kan ik op geen enkele manier meer verbinding maken met het netwerk of met internet.
Ik heb een Sweex router(met WIFI) die achter een zyxel router van tiscali hangt.
Dit omdat op de zyxel geen WIFI heeft maar wel telefoon aansluiting(die ook wordt gebruikt
).
De netwerk adapter is: Intel Pro/Wireless 3945abg.
Ik heb de netwerk verbinding ingesteld als automatisch IP laten toekennen.
Heb het ook geprobeerd met een handmatig IP, dan krijg ik wel verbinding met de router maar kan dan en niet op internet en niet op het netwerk. Ook kan ik dan niet bij de router config.
Gewoon wlan aan en uit zetten werkt niet en ook "herstellen" werkt niet.
Als ik mijn laptop opnieuw op start werkt alles weer.
Ik dacht eerst dat het aande slecht verbinding lag (één streepje genaamd: laag) maar wanneer ik naast de router zit heb ik het zelde probleem.
Heb al zitten zoeken op GOT maar zie alleen maar de zelfde vraag en nooit het antwoord op mijn probleem dus vandaar deze nieuwe post.
Hoop dat iemand me hierme kan helpen!!
Ik heb een Sweex router(met WIFI) die achter een zyxel router van tiscali hangt.
Dit omdat op de zyxel geen WIFI heeft maar wel telefoon aansluiting(die ook wordt gebruikt
De netwerk adapter is: Intel Pro/Wireless 3945abg.
Ik heb de netwerk verbinding ingesteld als automatisch IP laten toekennen.
Heb het ook geprobeerd met een handmatig IP, dan krijg ik wel verbinding met de router maar kan dan en niet op internet en niet op het netwerk. Ook kan ik dan niet bij de router config.
Gewoon wlan aan en uit zetten werkt niet en ook "herstellen" werkt niet.
Als ik mijn laptop opnieuw op start werkt alles weer.
Ik dacht eerst dat het aande slecht verbinding lag (één streepje genaamd: laag) maar wanneer ik naast de router zit heb ik het zelde probleem.
Heb al zitten zoeken op GOT maar zie alleen maar de zelfde vraag en nooit het antwoord op mijn probleem dus vandaar deze nieuwe post.
Hoop dat iemand me hierme kan helpen!!
[ Voor 8% gewijzigd door rpd op 09-04-2006 19:37 . Reden: extra info toegevoegd ]
Hobby'en was geen hobby'en als alles altijd goed en makkelijk ging...