Ik heb een belkin wifi g router, dus met 54 mbps (kben het precieze type kwijt en staat er ook niet op) Sinds een week ben ik overgestapt van chello classic naar extreme, dus van 8/1 naar 20/2.. en nu 24/2 mbit. Mijn probleem is echter dat ik nooit meer dan 1.2 mbit haal van internet, ook via de chello test servers niet. Toen ik nog classic had haal ik zonder problemen de volledige snelheid.. en nu dus niet meer. Upload is wel gwoon de volle 2 mbit, ik heb dus het vermoeden dat mn router de snelheid van internet knijpt naar 10mbit.
Hoe kom ik daar achter?
Het lijkt me niet dat alle routers dit doen, mocht het dus het geval zijn dat dit door deze router komt.. en ik wil een nieuwe wifi router aanschaffen, waar moet ik dan op letten? Kbedoel dan meer.. is hier een specifieke benaming voor?
Hoe kom ik daar achter?
Het lijkt me niet dat alle routers dit doen, mocht het dus het geval zijn dat dit door deze router komt.. en ik wil een nieuwe wifi router aanschaffen, waar moet ik dan op letten? Kbedoel dan meer.. is hier een specifieke benaming voor?