Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:50
Ik heb een Qtek S200 sinds ene paar dagen en die kon ik perfect syncen met mijn Exchange (meest recente met SP2). Alleen heb ik samen met glashelder me server opnieuw geinstalled, en heeft hij ervoor gezorgd dat formbased ook werkt door certificaten enzo te regelen. Dit werkt ook gewoon goed en ik helemaal blij enzo.

Probleem is alleen dat ik nu niet meer kan syncen en dat ik elke keer foutmelding 0x80072f17 krijg. Ik heb vanzelfspreken al gezocht daarop maar vond alleen maar dingen met dat het niet mogelijk is zo en dat ik certificaten moet importeren en dat ik mijn certi onmogelijk door mezelf kan laten uitgeven. Ook ben ik tegen gekomen dat WM5 onmogelijk met formbased OMA zou werken.

Ik zie nu echt door de bomen het bos niet meer :'(

Hoe kan ik dit weer op een normale manier werkend krijgen?

PS>
Ik heb al overwogen niet formbased te nemen maar dat is me afgeraden vanwege de niet aanwezige beveiliging. Syncen via me desktop ipv Exchange vink ook niks want dan kank ht niet onderweg doen.

[ Voor 17% gewijzigd door XoReP op 09-04-2006 18:14 ]

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 22:35

neevedr

Dat was ik niet!

Uitschakelen dat je een SSL verbinding wilt gebruiken of kan dat niet?

[ Voor 13% gewijzigd door neevedr op 10-04-2006 17:55 ]

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Zelf een certificaat genereren kan nog altijd, moet je het betreffende root certificaat van de certificate-authority wel even importeren in de "trusted root authorities" van je pda.

Dat Mobile 5 niet wil werken met form-based authentication enabled is onzin, hier werkt het wel.
Zie Microsoft activesync troubleshooting b.v.

Belangrijkste is de ssl gerelateerde informatie.