Toon posts:

probleem aanmelden client small business server

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb een small business server opgezet en vervolgens dcpromo gedaan ging allemaal goed en daarna gebruiker aangemaakt . hierna client ( win xp pro ) in domein gehangen ging ook goed en daarna ging het fout als ik me aanmeld zie ik de desktop en vervolgens krijg ik een schermpje met uitroepen teken toegang geweigerd wat kan dit zijn ???

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Is die client PC schoon van spyware? Een domein user is standaard een user en mag dus in principe nergens schrijven op directory's zoals /Program Files en /Windows. Spyware heeft er een hand van dat ze wel willen doen en dan gaat het fout..

Maar zonder een goede foutmelding is het allemaal speculatie..we hebben hier geen glazen bollen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
ja daar zal ik eens naar kijken ...... tool voor spyware te verwijderen installeren dus

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DCpromo op een SBSServer? Heb je 'm zonder de SBSSetup te gebruiken geinstalleerd ofzo?

Je weet dat je dan wel een aantal belangrijke dingen gemist hebt die zeker met SBS van belang zijn?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Hier kunnen we natuurlijk vrij weinig mee, je startpost bevat lang niet alle informatie die we nodig hebben om je probleem te kunnen oplossen. (een duidelijke foutmelding bijvoorbeeld) Bovendien zou het gebruik van hoofdletters en leestekens de leesbaarheid ten goede komen :) Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door :)

Dit topic is gesloten.