heb een small business server opgezet en vervolgens dcpromo gedaan ging allemaal goed en daarna gebruiker aangemaakt . hierna client ( win xp pro ) in domein gehangen ging ook goed en daarna ging het fout als ik me aanmeld zie ik de desktop en vervolgens krijg ik een schermpje met uitroepen teken toegang geweigerd wat kan dit zijn ???
Is die client PC schoon van spyware? Een domein user is standaard een user en mag dus in principe nergens schrijven op directory's zoals /Program Files en /Windows. Spyware heeft er een hand van dat ze wel willen doen en dan gaat het fout..
Maar zonder een goede foutmelding is het allemaal speculatie..we hebben hier geen glazen bollen.
Maar zonder een goede foutmelding is het allemaal speculatie..we hebben hier geen glazen bollen.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
DCpromo op een SBSServer? Heb je 'm zonder de SBSSetup te gebruiken geinstalleerd ofzo?
Je weet dat je dan wel een aantal belangrijke dingen gemist hebt die zeker met SBS van belang zijn?
Je weet dat je dan wel een aantal belangrijke dingen gemist hebt die zeker met SBS van belang zijn?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Hier kunnen we natuurlijk vrij weinig mee, je startpost bevat lang niet alle informatie die we nodig hebben om je probleem te kunnen oplossen. (een duidelijke foutmelding bijvoorbeeld) Bovendien zou het gebruik van hoofdletters en leestekens de leesbaarheid ten goede komen
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door
Dit topic is gesloten.
![]()