Toon posts:

[XP] Pictogrammen taakbalk verkleinen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pictogrammen van de actieve programma's op de taakbalk (rechtsonder dus) zijn heel erg blokkerig opeens, hier had ik eerst nooit last van, hoe kan ik dit weer verkleinen? heb in de taakbalkinstellingen liggen frotten en op google gezocht naar : taakbalk pictogrammen verkleinen, maar het heeft dus niet gebaat.
iemand een oplossing?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:40
Ik weet helaas geen oplossing, maar dat gebied rechtsonder (bij de tijd) heet de systray. Dus misschien moet je daar op zoeken ipv taakbalk.

Maar wat is nu het probleem precies? Zijn de pictogrammen opgeblazen? (fysiek groter en daardoor pixelliger) Gebruik je nog 3rd party software om je windows look aan te passen? (a la windowsblinds, samurai ofzo).

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 10-04-2006 08:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
sewer schreef op maandag 10 april 2006 @ 08:23:
Ik weet helaas geen oplossing, maar dat gebied rechtsonder (bij de tijd) heet de systray. Dus misschien moet je daar op zoeken ipv taakbalk.

Maar wat is nu het probleem precies? Zijn de pictogrammen opgeblazen? (fysiek groter en daardoor pixelliger) Gebruik je nog 3rd party software om je windows look aan te passen? (a la windowsblinds, samurai ofzo).
ja zijn opgeblazen zoals jij het zegt, ik gebruik windowblinds, was misschien wel gemakkelijk geweest als ik dat even had vermeld, maar daar ligt het niet aan want als ik dat verwijder blijven ze groot.

Verwijderd

omg volgende keer betere informatie verschaffen voordat ik zon heel artikel doorlees + alle reacties,

moet dus in een andere sectie, en 3 replys met geen waarde mogen ook wel in 1 reply of helemaal niet

4 van de 6 replys van jou :x

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2006 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat dit toch echt het juiste topic is, gaat tenslotte om windows XP.

En weet je wel wat kick betekent (lacht heel hard)

Verwijderd

Topicstarter
kick..

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Een screenshot zegt meer dan 103 woorden. Wellicht is er dan iemand die het meteen herkent :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
komt eraan

edit:
Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/8187/screenie6sk.th.jpg

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 20:04 ]

Pagina: 1