Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Peg-N710C upgraden naar OS 4.0

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 19:35
Hallo, mijn vraag is of je een Sony Clie Peg-N710C ook kunt upgraden naar OS 4 of 5. Standaard staat er 3.5.2 op maar hiermee kun je lang niet alle applicaties/games uitvoeren. Ik heb al bij google gezocht maar hier vind ik alleen maar upgrades van 3.5.1 naar 3.5.2.. Wie weet dit?

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 19:35
Schopje

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nee, Sony heeft nooit ROM upgrades uitgebracht. PDA's zijn heel anders dan desktop computers: een OS upgraden is vaak de moeite niet waard voor PDA makers, vandaar dat ze het niet doen of er zelfs een smak geld voor vragen.

Alors.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43

DarkSide

theres no place like ::1

het is idd lastig, omdat het OS aangepast word aan het apparaat. vandaar dat dit zomaar niet gaat. Daarbij zal os 5 al helemaal niet draaien omdat die een andere processor nodig heeft.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Graag de volgende keer wat langer wachten voordat je een vraag schopt. Aangezien je vraag inmiddels tevens beantwoord is zal ik deze maar op slot doen.

Je had desnoods ook even contact kunnen opnemen met Sony en wat meer van je onderzoek kunnen tonen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.